Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
TheStho11

Battlefield Hardline - Levelup (VGTV) - Anmeldelse

Recommended Posts

Iceman høres annerledes ut enn på TS :p

Ellers så e det jo gammelt nytt at BF3-BF4-BFH virker som re-skins av hverandre, med små modifikasjoner.

Tematikk, settings og "historie" er uinteressant imo...bare dynamikk, maps og følelse med hitreg osv er tilstede så kan det overraske ved at communityet klarer å skape noe mer enn det som var i BF4 med ESL og NordicLeague.

Uansett, blir å vente med kjøp den her gangen. Sponse G2A eller G2play med en hundrelapp når prisen har gått ned.

Han gikk ikke nokk i dybden kor elending kjøringa i spillet egentlig er, ikke nokk med at bilan er lite forskjellig men de er jo rett å slett pyton å kjøre.. Det er få andre spill der kjøringa føles såoass dårlig og lite optimalisert, når du kjører en bil å du hopper frem å tilbake hvis du er borti andre biler føles MYE verre ut enn Need For Speed Hot Pursuit fra tidlig 2000-tallet. Bilene opptrer akkurat som di gjorde for 10 år siden i Battlefield: 1942, elendig. Biljaktene føles like "episke" som når jeg parkerte bilen på Rema.

• Like 2

Ikke trekk Need for Speed: Hot Pursuit 2 ned i søla. Beste PS2-spillet :wub:

Uansett trist å høre at spillet faktisk ikke er bra, men det blir vel å ta det for en testrun sjæl. Koster meg egentlig veldig i CS:GO for tiden, så trenger ikke et nytt spill å kaste bort tid på. Men, vi får se.

Jeg kjøpte Hardline for noen timer siden og spilte det litt. Nå har jeg krevd refusjon via Origin. Jeg så at man som EU borger kunne gjøre det innen 24 timer etter at man har kjøpt det.

Jeg har mistet Battlefield gløden føler jeg. Når jeg spawner er det fullstendig kaos. Folk hopper og spretter overalt. Du blir skutt i hodet og ræva og har egentlig null kontroll på noe som helst. Sikkert alderen, men BF har ikke vært det samme siden BF2.

I tillegg liker jeg ikke businessmodellen deres. De kommer til å spy ut et BF spill nå hvert år som FIFA. Det er ikke så kult, da blir det egentlig bare en re-skin av det gamle spillet.

Er veldig skeptisk her nå :) Men dere som spiller får ha det kult. Jeg tar gjerne en pils med dere når vi sees igjen ;)

Aiaiai, dette var jo skuffende lesning da gutta, er det virkelig så ræva? :O

Jeg får dessverre ikke sett episoden av Level-Up, siden jeg er på en drittdårlig linje på sjøen, kan dere oppsummere litt for meg, terningkast?

Har alle Battlefield-spillene som har vært på PC. Vil si Hardline er det dårligste de har gitt ut. Holdt nesten på å si driti ut, men kunne igrunn ha sagt det også. Fordi det er ganske dritt. Battlefield 4 var en flause, Hardline er enda verre. Når GTA5 og Rainbow six kommer er jeg nok ferdig med nyere Battlefield. Skal jeg spille Battlefield blir det nok en mod av BF2, Project Reality.

Synes Level-Up sin anmeldelse ikke er bra nok :p At Jon-Cato ikke synes bilene er realistiske er greit nok for meg, han får skaffe seg en Ford Transit Simulator 2015 mens jeg har forrykende action scener i Hardline så jeg holder på å falle ut av stolen. Han får heller spille "Overgangen fra barn til voksen skildres mesterlig i dataspillet Life is Strange" og overlate skytinga (MED MUS OG TASTATUR - vel og merke) til oss. Det er lenge siden jeg har hatt det så morro i et FPS spill i alle fall, og dessuten treffer jeg hva siktet mitt peker på - det er faktisk en stund siden i Battlefield sammenheng. Dog det skal sies, at som redaktør av foreningen så gråter jeg over at hans anmeldelse av Hardline får mer oppmerksomhet enn vår egen, når den til og med kom før Jon Cato sin..buhuuu....

Og ikke kom å si at spillet er det værste i historien fordi du testa åpen-beta i 4 timer...please

Unansett hvor mye man vrir og vrenger på det spillet , så kommer det altid til å bli en passe dårlig DLC av BF4. Hvis man ikke ser hvor lettvindt de har tatt veien til å dra ut nye 600 ,.+++ fra, ja da vet ikke jeg..Hadde det vært en DLC til BF4 til så hadde jeg fortsatt ikke kjøpt.. Har jo spillet.. heter BF4

Så hvem får det først?...Om noen får det i det hele tatt..

Edited by cri74
La til riktig YouTube link for formuet

Disse henger mer på greip etter min mening

- PC GAMER (20.mars): This stupid game is a lot of fun. Hardline is fun, but in the words of Roger Murtaugh, I’m getting too old for this shit. It’s exhausting. I pine for Battlefield 1942’s simple structures, sprawling terrain, and Lee-Enfield rifles. The same fundamentals are still here—big maps, classes, vehicles, 64 players—but the speed and firepower of Hardline make it a constant struggle to survive long enough

e8499f67c9.png

- Battlefield.no: (17. mars) ...Først og fremst morro....Med det sagt så er det ikke å komme bort fra at Hardline godt kunne vært en utvidelsepakke til et annet Battlefield spill, men med en forbedring i hvordan spillets hitreg føles ut så kunne også det bli feil. Tanken slår oss at Visceral har gjort et kompromiss for å få det til, fordi en ting som Visceral Games har forbedret er nettopp nettkoden og ryddet opp. Samtidig har de fått med seg essensen i "stein-saks-papir" spillet som er Battlefield. Hvis Hardline skulle vært en utvidelsepakke til f.eks Battlefield 4 så ville Hardline arve problemene som Battlefield 4 har slitt med, og det kan være grunnen til at Hardline er et annerledes og eget spill.

• Like 1

Regner med når clickbait perioden "RONKU EA" youtubere og twitch karene har gått lei og GTA5 rundt hjørnet så er vel HL ett dystert minne. Som titanfall.. kynisk som jeg er... :cool:

• Like 1

Hardline var utrolig artig i et par dager. Noe nytt, noe ferskt i forhold til vanlig conquest bf4 som jeg først og fremst spiller.

Men man går lei. Jeg gikk iallefall lei. Men hvis noen vil ut med 400-600 kroner for å ha det artig i en ukes tid, så be my guest.

Wow. Det var slakt deluxe. Av og til lurer man på hvor mye penger IGN 8/10 Gamespot 7/10 får av EA for å skrive gode reviews. Joe oppsummerer egentlig det jeg føler EA er blitt, grådige og late. elendig copy/paste av Battlefield 4 der alt bare er dårligere.

Sorry at jeg sier det, men Battlefield er blitt ødelagt. Glad jeg fikk refundert pengene i tide.

MGRLMzZl.jpeg

Noen som har sett noen globale salgstall enda? Hvis disse ikke går ned, betraktelig, så vil nok EA fortsette i samme sporet med BF5(2016). Tror ikke man vil se noen forandringer som er radikale ifh til hva pc-spillere ønsker, før EA ser at dagens modell ikke fungerer lengre.

Så lenge folk kjøper spillene, så vil EA fortsette å lage dem :)

Trist at det jeg fryktet var sant. Blir ikke kjøp på meg for å si det slik.

Jeg får fortsette å kose meg med Forgotten Hope 2 og Rising Storm.

Noen som har sett noen globale salgstall enda? Hvis disse ikke går ned, betraktelig, så vil nok EA fortsette i samme sporet med BF5(2016). Tror ikke man vil se noen forandringer som er radikale ifh til hva pc-spillere ønsker, før EA ser at dagens modell ikke fungerer lengre.

Så lenge folk kjøper spillene, så vil EA fortsette å lage dem :)

Har ikke salgstallene, men har antall mennesker som er online :) Bare et fåtall spiller på PC.

http://bfhstats.com/

EGYcIiG.png