Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Multicyber

Privat bilde-deling?

Recommended Posts

Heisann!

Er for tiden trener for en lokal friidrettgruppe, og lurer på om det finnes noen ENKLE fine nettsider der vi kan f.eks dele en bruker å laste opp og ned bilder enkelt og greit og viktigst av alt privat? Det er viktig at vi beholder rettighetene på sidene, så de ikke kan brukes uten vår tillatelse osv.. :)

Eller er det enkleste bare å opprette en hemmelig gruppe på FB der vi legger ut bildene osv? :)

friidrett? Is that an expansion for Battlefield 4? O_O

I believe this has something to do with real shit in the real life.

...Stay away!

For å sørge for at bilene holder sin originale kvalitet ville jeg gått for en sky-tjeneste.

Facebook komprimerer og skalerer automatisk bildene for å ta minst mulig plass.

Anbefaler det samme som Daniel, Dropbox, delt mappe fungerer utmerket og er veldig enkelt å bruke.

Om de klarer å hente bildene inn fra kamera, klarer de dette også :)

Foreldrene ville ha enkelhet over kvalitet, så det ble på FB :p Så får jeg sende de viktigste bildene på mail bare! :p

Men takk for fine forslag! Tråden kan sikkert slettes.. ^^

Facebook lagrer originalene også. Hvis du prøver å laste ned et bilde (gjennom alternativer), så får du bildet slik det originalt var før det ble skalert for display.

Edit: Og jeg ville påpeke at Dropbox er enklere enn Facebook fordi det støtter en mappe som kan nåes gjennom Explorer direkte i Windows. Og det er mer ryddig. Og det er mer oversiktlig.

Edit2: Og jeg ser ikke poenget i å slette tråden. Greit at folk kan få finne dette i fremtiden også? ;)

Edited by Its a war out here