Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
bshagen

Joystick: Bruker dere en? Kan dere anbefale meg en?

Recommended Posts

Som topic sier, bruker dere joystick?

- Hvilken bruker dere og kan dere anbefale meg en?

- Oppsett; har dere den på pulten, har dere laget braketter til kontorstolen, eller noe annet?

- Gjør det flying i spill som f.eks Arma til en bedre opplevelse?

Jeg har tenkt til å bruke den i A2/A3 og jeg har lyst til å begynne litt med sim, spilte litt F16 Fighting Falcon i militæret.

Så, har dere noen tips? Thrustmaster Warthog? Saitek?

Åssen syns dere det funker mot mus/tastatur? Er det noe "vits" i å punge ut for en joystick syns dere? Har en X360 kontroller jeg kunne prøvd også.

Jeg vil tro det er enklere å bruke en joystick, ihvertfall i ARMA, selv bruker jeg mus/tastatur og det er ett helvete å fly jets, helis går greit. Lurer på å stikke innom Spaceworld å kjøpe den Iceman linka xD

I Arma er Joystick absolutt å anbefale, det endrer opplevelsen veldig i positiv retning, et must hvis du flyr heli og jet. Jeg har samme

joystick som det er linket til her oppe, den er helt ok, bra kvalitet, bra sens etc.

Extreme 3D Pro Joystick anbefales på grunn av at den ikke like lett ødelegges som f.eks en Mad Catz kontroller og du trenger ikke å kjøpe rudder pedaler da du en en slags "pedal funksjon" innebygd når du roterer på joysticken (som er nesten et must når du flyr i arma) er også ikke for stor å har en litten throttel spake så den ikke tar for mye plass på skrivebordet (veldig bra når du må hoppe ut av helikopteret å kan hoppe rett på keyboardet igjen. Og til slutt, meget grei pris.

Håper det hjelper.