Sign in to follow this  
Quizter

Ingress

Recommended Posts

Vet ikje om dette e riktig forum :p

Eg har begynt å spille ingress(har egentlig ikje peiling på ka eg driver med)..

Så då tenkte eg at dette kunne være et sted å få noen innspill ^^,

(Hvis noen i bergen spiller, så kan dere gi en lyd :) eg e padde btw)

Ellers e det jo greit å kunne få tips/finne noen å spille med, komme seg mer ut av huset, bli kjent med nye folk osv osv..

Dersom du ikje har ingress kan du sjekke det ut HER.

Prøvde det i noen dager. Bor tydeligvis rett oppå en sånn hub eller portal eller hva det heter. Hacka den litt, skjønte ikke driten. Var kjedelig, så sletta det...

• Like 1

Prøvde det i noen dager. Bor tydeligvis rett oppå en sånn hub eller portal eller hva det heter. Hacka den litt, skjønte ikke driten. Var kjedelig, så sletta det...

haha :p skjønner ikje så mye eg heller, men virker kult ^^ ser ut som de har tatt konseptet fra watch dog :p

Har noen venner som er helt beyond lost i Ingress. Løper rundt som forbanna idioter og hacker portaler i hele Trondheim. Hørt at det er farlig hvis man blir bitt av basillen, så det er kanskje verdt å prøve det mer enn en gang.

Jeg testet det i litt over en uke, men den gamle mobilen min hadde så dårlig GPS at den tracket meg all over the place, så jeg ga opp.

Har noen venner som er helt beyond lost i Ingress. Løper rundt som forbanna idioter og hacker portaler i hele Trondheim. Hørt at det er farlig hvis man blir bitt av basillen, så det er kanskje verdt å prøve det mer enn en gang.

Jeg testet det i litt over en uke, men den gamle mobilen min hadde så dårlig GPS at den tracket meg all over the place, så jeg ga opp.

jau, har blitt bitt av basillen eg no :p så det blir mye ut på tur og litt biltur på meg for tiden ^^

Uhm. Driver litt med dette i Bergen. Ikke det at jeg tar det spesielt seriøst. Mest for å få tiden til å gå når jeg tar bybanen :p

... Og når jeg klarer å levle opp er høyteknologisenteret mitt :p

Uhm. Driver litt med dette i Bergen. Ikke det at jeg tar det spesielt seriøst. Mest for å få tiden til å gå når jeg tar bybanen :p

... Og når jeg klarer å levle opp er høyteknologisenteret mitt :p

hehe :) du får gi meg en lyd om du skal være med å gå en tur en dag(håper du ikje e smurf xD) :p bare sende meg en melding i faction(eg heter nurre der og) :D

Smurf? Som i blå? :p

I så fall er jeg grønn. Lvl 5 i dag :)

Men blir borte fra midten av neste uke, påskeferie, deretter en uke i Tromsø før jeg er tilbake i Bergen :)

Smurf? Som i blå? :p

I så fall er jeg grønn. Lvl 5 i dag :)

Men blir borte fra midten av neste uke, påskeferie, deretter en uke i Tromsø før jeg er tilbake i Bergen :)

hehe høres bra ut :) du får joine ingress bergen enlightned på google +, så blir du kjent med flere padder(grønne xD)

neste paddetreff e 19 april, då møtes vi et sted i byn og tar oss noe mat før vi går ut og gjør bergen grønn :D veldig hyggelige og mye forskjellige folk som kommer på sånne treff, og alle e velkommen! :D