humaN 558 Report post Posted February 11, 2015 Dem har åpnet i Oslo! Noen som har tenkt seg å ta en tur utover året? https://www.facebook.com/houseofnerds.no?fref=nf Quote Share this post Link to post Share on other sites
Wheelxflexlex6 245 Report post Posted February 11, 2015 Må jo nesten ta meg en tur neste gang jeg er hjemme Quote Share this post Link to post Share on other sites
humaN 558 Report post Posted February 11, 2015 Du får si ifra. Hvis lommeboka tillater det er det mulig jeg tar en helge tur innover med noen kompiser. 3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
TikTak 15 Report post Posted February 11, 2015 Det var vell noe snakk om at vi måtte få til noe sånnt på Gigacon Quote Share this post Link to post Share on other sites
bshagen 125 Report post Posted February 11, 2015 humaN, si ifra så slenger jeg meg med Quote Share this post Link to post Share on other sites
humaN 558 Report post Posted February 11, 2015 Det var vell noe snakk om at vi måtte få til noe sånnt på Gigacon Skal gigacon ha et event til? Dem gikk jo i et 6-sifret minus så det sang etter. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pazuzu 114 Report post Posted February 12, 2015 Jeg er spent på dette prosjektet. Og ser frem til å ta en tur innom baren, har savnet et slikt konsept. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hauger 37 Report post Posted February 12, 2015 Må vel ta en tur dit ja! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Veslin 14 Report post Posted February 12, 2015 Svinger vel innom og testkjører baren 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
BearH 76 Report post Posted February 13, 2015 Finnes det no bilder fra ingame? Av baren og de 60 pc'ene? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Veslin 14 Report post Posted February 13, 2015 Tror ikke det er kommet noen bilder ennå. De åpnet vel med første happening i går? De har leid noe utstyr av meg på jobben så jeg får forsøke å snike meg ut av kontoret og ta en tur ned når vi skal hente det igjen Quote Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted February 13, 2015 Heldigvis er Battlefield.no først ute med nyheter (helt fra august 2013 kunne du lese om House Of Nerds), og ikke minst reportasjer som du kan se på vår Youtube kanal. Battlefield.no har allerede blitt invitert og vi har vært å sett på huset før det sto ferdig - de som er interessert kan møte andre Battlefield.no'ere på HoN i tiden som kommer Quote Share this post Link to post Share on other sites
Cappadocius 4 Report post Posted February 13, 2015 BF.no nights at HoN..? 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted February 13, 2015 yeah.. Er du i Oslo? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Klovnious 182 Report post Posted February 17, 2015 Kjempe bra av TV2 og House of Nerds!!!! http://www.mynewsdesk.com/no/tv2/pressreleases/tv-2-med-satsing-paa-ny-e-sport-liga-1118142?utm_campaign=send_list&utm_medium=email&utm_source=sendgrid Quote Share this post Link to post Share on other sites
Senator 466 Report post Posted February 17, 2015 Hadde aldri trodd at House of nerds kunne bli det det har blitt i dag da jeg var hos dem for ca to år siden, i en leid kjeller på Oslo vestkant. Dette er jo helt konge, håper virkelig de har kommet for å bli og at de klarer å få inn nok penger til den daglige driftingen av stedet Battlefield.no kveld Hype! Quote Share this post Link to post Share on other sites
lundern 96 Report post Posted February 20, 2015 Hadde aldri trodd at House of nerds kunne bli det det har blitt i dag da jeg var hos dem for ca to år siden, i en leid kjeller på Oslo vestkant. Dette er jo helt konge, håper virkelig de har kommet for å bli og at de klarer å få inn nok penger til den daglige driftingen av stedet Battlefield.no kveld Hype! 10/10 would come Quote Share this post Link to post Share on other sites
Klovnious 182 Report post Posted March 5, 2015 http://www.gamer.no/artikler/altibox-ligaen-counter-strike-global-offensive/168068 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Cappadocius 4 Report post Posted March 5, 2015 yeah.. Er du i Oslo? Jobber i Oslo så jeg kan jo alltids droppe innom.. Quote Share this post Link to post Share on other sites