cri74 880 Report post Posted February 8, 2015 Nå er den endelig her... Les hele artikkelen... Quote Share this post Link to post Share on other sites
DonNicolai 1 Report post Posted February 8, 2015 Jeg skal bestille det nå jeg har ventet lenge på at den skulle komme ut Quote Share this post Link to post Share on other sites
TheStho11 32 Report post Posted February 8, 2015 Bestiller nok en så fort som mulig! Er det mulig å få "EVENT MANAGER TG 2015" under nicket i liten skrift? Quote Share this post Link to post Share on other sites
glost 31 Report post Posted February 8, 2015 Bestilt 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
TjukkNorris 7 Report post Posted February 8, 2015 Small-Medium og Large !!!!!!baby-størrelser Hva med størrelse M.A.N.N???? XL og XXL???? 3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted February 8, 2015 Jeg tipper det går bestille XL iaff, kanskje Gambler vet? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted February 8, 2015 XL og xxl skal gå fint Quote Share this post Link to post Share on other sites
humaN 558 Report post Posted February 8, 2015 Jeg er ca. 1.84 høy og veier rundt 95kg. XXL er perfekt. Min passer fint pluss en god del mer, fornøyd. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Wheelxflexlex6 245 Report post Posted February 9, 2015 Kult! Får gå til innkjøp når studietiden er over 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
TheStho11 32 Report post Posted February 10, 2015 Stho har bestilt! 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 235 Report post Posted February 11, 2015 Når er fristen for å bestille? Jeg vurderer veldig å bestille, men 650 kroner var litt i overkant Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted February 11, 2015 ikke noe first, sammler opp en gjeng før vi bestiller. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Klovnious 182 Report post Posted February 11, 2015 Når er fristen for å bestille? Jeg vurderer veldig å bestille, men 650 kroner var litt i overkant Egentlig 550 også 100 kr som går i donasjon til BF.no da Quote Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted February 12, 2015 + pakking og forsendelse inkludert Quote Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 235 Report post Posted February 23, 2015 Jeg er fattig student da Tro meg, jeg har veldig lyst. Donere noen kroner til foreningen har jeg heller ikke noe i mot. Er bare at økonomien har vært litt knipen i det siste. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Krigsforbryter 624 Report post Posted February 24, 2015 Når kan man regne med at genserne blir sendt? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted February 24, 2015 Vi blei enige om og reklamere en gang til i mnd skifte ( kanskje folk har fått lønn) så vi får bestillt flest mulig sammen Men for og svare på spørsmålet, kanskje andre uka i neste mnd Quote Share this post Link to post Share on other sites
R3b0rn 35 Report post Posted February 24, 2015 Bare sørg for at de blir sendt ut i god tid før TG! (som starter 1. April) Vet det er noen som har bestilt for og bruke på TG. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bshagen 125 Report post Posted February 24, 2015 Jeg kjøper gjerne en genser, hvis noen i området kan ha ta den for meg, sånn at den ikke bare blir sendt tilbake i posten? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted February 24, 2015 Jeg kjøper gjerne en genser, hvis noen i området kan ha ta den for meg, sånn at den ikke bare blir sendt tilbake i posten? Ingen problem, jeg som sender di Quote Share this post Link to post Share on other sites
bshagen 125 Report post Posted February 24, 2015 Ah, da er det greit da Quote Share this post Link to post Share on other sites
glost 31 Report post Posted March 9, 2015 Noe nytt? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted March 9, 2015 Kunne alle som har betalt for genseren sjekke at de har sendt inn en bestilling? På forhånd takk! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Søvd 22 Report post Posted March 10, 2015 Bestilt og betalt Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted March 10, 2015 Noe nytt? Di blir lagd nå i løpet av uka Quote Share this post Link to post Share on other sites