bshagen 125 Report post Posted March 10, 2015 Pokker, er seint ut jeg da eller? Gått helt i glemmeboka detta her Quote Share this post Link to post Share on other sites
TikTak 15 Report post Posted March 10, 2015 Fortsatt mulighet til og bestille? Har ikke hatt anleding til det før nå. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted March 10, 2015 Hvis dere får bestillt og betalt i dag så skal det gå fint. Quote Share this post Link to post Share on other sites
TB-Iceman 240 Report post Posted March 10, 2015 Overførte penger samme dag (28) jeg sendte mail, står TB-Iceman men var via min mors konto. Så har betalt og penga skal ha kommet på foreningens konto siden jeg overførte pengene den 28. Februar. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bshagen 125 Report post Posted March 10, 2015 Bestilt og betalt. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Klovnious 182 Report post Posted March 10, 2015 Sendte inn bestillingen min 25 februar Quote Share this post Link to post Share on other sites
Arinomi 0 Report post Posted April 21, 2015 Jeg har veldig lyst på en slik genser jeg også... Kan de fortsatt bestilles? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 236 Report post Posted May 3, 2015 Faen, jeg har egentlig jævla lyst selv. Hva er status på dette her egentlig? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted May 3, 2015 Vi driver og hører om litt ting angående t-sjorter nå, så når det er i boks er det ikke noe iveien for og heller bestille genser om man vil ha det isteden Quote Share this post Link to post Share on other sites
TB-NeyMariuz 7 Report post Posted April 16, 2016 Har dere de fortsatt inne? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted April 16, 2016 Vi driver og hører om litt ting angående t-sjorter nå, så når det er i boks er det ikke noe iveien for og heller bestille genser om man vil ha det isteden Bestiller gjerne en t-skjorte ja. Går aldri med genser, og enda sjeldnere hettegenser. En hvit t-skjorte med blå/sort bfno logo hadde vært knall Quote Share this post Link to post Share on other sites