cri74 880 Report post Posted February 3, 2015 Det er klart for ny landskamp Les hele artikkelen... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Prixmyo 11 Report post Posted February 3, 2015 Klar! Quote Share this post Link to post Share on other sites
DonNicolai 1 Report post Posted February 3, 2015 Klar for min andre Bigwar. Quote Share this post Link to post Share on other sites
krukan6 1 Report post Posted February 3, 2015 Hej Norge! Vi ses på slagfältet vänner. Quote Share this post Link to post Share on other sites
t3mpLarz 16 Report post Posted February 3, 2015 vi må da knuse svenskene?? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted February 3, 2015 Lykke til krukan Quote Share this post Link to post Share on other sites
krukan6 1 Report post Posted February 3, 2015 Tack Gambler! Quote Share this post Link to post Share on other sites
bshagen 125 Report post Posted February 4, 2015 Ahh, får ikke meldt meg på siden jeg er på flyplassen i Luanda når påmeldingen starter, og er ikke i Norge før . Men GL gutta, dere får ta dissa svenskene! Quote Share this post Link to post Share on other sites
TheStho11 32 Report post Posted February 4, 2015 Stho ist rede! 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted February 4, 2015 Ahh, får ikke meldt meg på siden jeg er på flyplassen i Luanda når påmeldingen starter, og er ikke i Norge før . Men GL gutta, dere får ta dissa svenskene! Har de 4G på flyplassen i Luanda? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Prixmyo 11 Report post Posted February 4, 2015 Påmeldt (Y) Quote Share this post Link to post Share on other sites
bjarte00 0 Report post Posted February 4, 2015 me skal knuse svenskene Quote Share this post Link to post Share on other sites
bjarte00 0 Report post Posted February 4, 2015 kva er nettsiden for svenskene Quote Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted February 4, 2015 http://www.oldgents.se/ http://bfstuff.se/ http://hex-esports.net/ http://www.nordicleague.se/ Vår invitasjon til dem i Battlefield 4 var da vi arrangerte Bigwar #4 for ca 1 år siden. Svenskene har stilt opp flere ganger og vi har hatt mye morro sammen, og statistisk sett har Norge vunnet flest ganger. De siste kampene i Bigwar har vært veldig jevne og det er ikke lenge siden at det bare skilte oss under 10 tickets. MEN, vi skal ikke ha noen som løper over der og er høye i hatten og vise dårlig sportsånd. Quote Share this post Link to post Share on other sites
GodbeaR 3 Report post Posted February 7, 2015 Eg e med hvis eg får fly på rogue Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sofakommandanten 77 Report post Posted February 8, 2015 Fortsatt masse ledig plass. Mangler commander Quote Share this post Link to post Share on other sites
bjarte00 0 Report post Posted February 9, 2015 kart: paracel storm Quote Share this post Link to post Share on other sites
bjarte00 0 Report post Posted February 9, 2015 eg kan ikkje vare commander då er eg redde for nette kan slå seg Quote Share this post Link to post Share on other sites
bjarte00 0 Report post Posted February 9, 2015 husk det kan være nokon som ikkje kommer me trenge nokon på venterommet Quote Share this post Link to post Share on other sites
bshagen 125 Report post Posted February 9, 2015 Når kommer lagene? 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Crispywafers 0 Report post Posted February 10, 2015 lykke tel fegs Quote Share this post Link to post Share on other sites
SuperTed 8 Report post Posted February 10, 2015 Äntligen Big War igen! Lycka till och ha det så skoj. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jaekeln 1 Report post Posted February 10, 2015 BIG WAR!!!! Lycka till ses på slagfältet! 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Deathdealer 1 Report post Posted February 10, 2015 BIG WAR against NORGE!!!!! ihhhhhaaaa Hoppas det blir en lika intensiv match som sist!!! Lycka till Deathdealer - KL för OldGents 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites