Sign in to follow this  
Multicyber

What to do....

Recommended Posts

Heisann...

De siste 3 månedene har jeg slitt mye med kvalme og diare, og har av den grunn vært mye hjemme fra jobb i enkeltdager og to dager i strekk. årsaken til dette er ikke klar, og er under utredning og skal inn på gastroskopi osv straks. Akkurat nå er jeg sykmeldt i 2 uker pga nettop dette, fordi jeg har gått en del i vekt.

Jeg jobber på en kommunal skole, der jeg følger en elev i 3. klasse som henger veldig langt bak. Det er et barn som ikke er diognostikert enda, men kan love deg at det ikke blir med en diagnose. Jeg er for meg selv med barnet store deler av arbeidsdagen, og det tapper meg noe enormt for energi, og sliter med å få mestringsfølelse da barnet har så store problemer... Jeg er ansatt som barne- og ungdomsarbeider, og får litt ekstra lønn pga jeg er utdannet førskolelærer.

Nå vet jeg ikke om jeg er kvalm og har diare pga noe med kroppen, eller om dette er noe som ligger mentalt. Er dette noe som ligger mentalt, vil problemet være større... Slet i januar i fjor med ekstrem hodepine pga stress, og noe av det har nå kommet tilbake nå.

Skolen jeg jobber på nå, blir nedlagt ifra i høst, og da vil alle elevene bli flyttet over til en større skole nærmere sentrum. Og i denne sammenhengen vil det naturlig nok være en del ansatte som vil bli flyttet/sagt opp etc. Så det jeg lurer på er om noen har erfaring i slikt og har noen gode tips. Jeg ser for meg å bytte arbeidsplass, da jeg ikke føler dette er en jobb for meg, og gutten trenger noen med større kunnskaper om tilrettelegging og mye mye mye mye mer tålmodighet enn meg...

Noen som har erfaringer eller tips så hadde jeg satt pris på å høre litt.

mulig det er noe i matveien du ikke tåler.....

Har ei venninne som spiste alt mulig før, så begynte hun å bli dårlig... samme måte som du beskriver..

Hun fant ut at hun hadde utviklet allergi mot mel. Nå må hun kun bruke glutenfri brød osv,,,