Senator 466 Report post Posted February 5, 2015 Syns betaen er helt grei, ikke veldig imponert, men men.. er jo gratis så hvorfor ikke. Betaen er stabil og har ikke hatt noe problemer med hvordan den kjører, det er vel et pluss? Ellers, Hotwire er tøv, heist funker greit, ikke noe mer, CQ er CQ, altså bra. Syns det virker som at de har rota seg litt bort i en ganske så god ide, blir liksom ikke helt gjennomført. For å få til det syns jeg de skulle gått litt mer for en hard stil på våpen, sånn som magnum hagla ^^ (Kanskje jeg er blitt litt bortskjemt etter mye ARMA + JSRS, me dunno ) Ødeleggelse på omgivelser? Hva er det? De stoppa å utvikle det etter BC2? Rename: Call of Battlefield? Last ned, prøv selv, grei underholdning for et par timer Quote Share this post Link to post Share on other sites
Avean 161 Report post Posted February 5, 2015 Nesten ikke verdt å kommentere dette spillet. Det er BF4 med nye maps, skins og lyder ... Cops vs Robbers med Frostbite motoren kunne bydd på masse kul gameplay muligheter. Men istedet viderefører dem samme gamle spillmodusene som passer mer til krig enn dette. Absolutt NULL taktikk her. Politi kan spawne dønn midt inn i mest krigsherja området noensinne. Selv om du letter med heli fra politibasen blir du beskudd allerede etter 2 sekund. Spillet gir ingen mening og er totalt uinteressant. Jeg tror EA og Dice kommer til å slite kraftig framover. Tror endelig etter masse piss spill på rad og rekke at dem endelig får svi nå. Virker som flertallet hater dette og håper salget blir å lide så dem lærer. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
ProstGotvin 67 Report post Posted February 6, 2015 Burde vært større forskjell på cops og robbers, og det virker ganske kaotisk.. men.. utover dette så synes jeg det virker ganske artig. Det er nok mer sannsynlig at jeg kjøper det enn at jeg lar være. Selv om det ikke blir så fryktelig mange timer med spillet, så er det ikke så ille pris per time med underholdning. Koster meg jo mye mer for et par timer med pizza og kino sammen med ungene i kveld. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gromit 27 Report post Posted February 6, 2015 Jeg prøvde dette og fikk samme avsmak som med forrige versjon så EA kan drite og dra denne gangen også. At de kaller det Hardline er jo bare ren løgn. "Battlefield: Mexican Drug Wars" er mer passende. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lakrisalen 128 Report post Posted February 6, 2015 Har ikke prøvd denne betaen. Fikk nok forrige gang. Virker som det blir dårligere og dårligere kvalitet.... Synd fortsatt Desert Combat modden var bedre enn bf4.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Heradon 23 Report post Posted February 8, 2015 Har ikke prøvd denne betaen. Fikk nok forrige gang. Virker som det blir dårligere og dårligere kvalitet.... Synd fortsatt Desert Combat modden var bedre enn bf4.... Synd at Desert Combat var bedre en alle Battlefield-spillene som kom etter modden mener du vel? Quote Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted February 8, 2015 Hotwire er tøv, Ødeleggelse på omgivelser? Hva er det? De stoppa å utvikle det etter BC2? Lo så jeg holdt på å dø av Hotwire jeg da men.. haha.. det var drit festlig synes jeg. Minner om Obliteration i BF4 og Sabotage i COD4. Det er kjapp gameplay og et modus der alt bytter side hele tiden. Dynamisk og forskjellig hver gang du spiller det. Jo mer destuction, jo mindre stabilt blir spillet muligvis. Synes levolution konseptet er morsomt til tider, men byr meg ikke imot å ha et spill med litt mindre variabler og tilfeldige deaths. Søpplekasser som sprenger og tak som faller i hode på meg, det er ikke akkurat skills liksom. Allikevel så føles Hardline mer arkade og konsollaktig ut enn BF4. Jeg synes de er ganske nærme målet de har satt seg med Hardline - Lag noe annerledes, noe som har stor underholdningsverdi og noe som er gøy å spille Quote Share this post Link to post Share on other sites
noriixon 5 Report post Posted February 8, 2015 Gøy spill, men blir litt kjedelig i lengden. 10/10 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites