Klovnious 182 Report post Posted January 26, 2015 En racingbil! Hva har du lyst på? Quote Share this post Link to post Share on other sites
humaN 558 Report post Posted January 26, 2015 Med ferdig bygde komponenter ofc. :D 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
bshagen 125 Report post Posted January 26, 2015 Noe som begynner F og avslutter med IT.. - Jeg mener stor kebab i pita, sterk med en Cola (høhø) Men seriøst, jeg har bestilt meg ny PC i dag, så det er vel den jeg har lyst på. Human, løp å kjøp, den der kan du bruke om igjen i åresvis uansett! Quote Share this post Link to post Share on other sites
humaN 558 Report post Posted January 26, 2015 Human, løp å kjøp, den der kan du bruke om igjen i åresvis uansett! Betaler du da? :D Quote Share this post Link to post Share on other sites
Wheelxflexlex6 245 Report post Posted January 26, 2015 7 rette... Quote Share this post Link to post Share on other sites
nightzirch 578 Report post Posted January 26, 2015 En tidsstopper så jeg kan trykke pause og sove i 10 timer, stå opp og fortsette der jeg slutta. Kunne fått så mye gjort! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Klovnious 182 Report post Posted January 26, 2015 Med ferdig bygde komponenter ofc. :D Human, løp å kjøp, den der kan du bruke om igjen i åresvis uansett! Koster ikke de der bare sånn 12k? Quote Share this post Link to post Share on other sites
lundern 96 Report post Posted January 26, 2015 7 rette... Håper du deler :tafse: Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hauger 37 Report post Posted January 26, 2015 Ny Pc før GTA V kommer. Håper på en bra lønning Quote Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 235 Report post Posted January 26, 2015 Døgn med 28 timer. Det hadde vært sweet. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Beckenbauer 7 Report post Posted January 26, 2015 Oculus Rift DK2 + Virtuix Omni + DayZ = Ja takk! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted January 27, 2015 Oculus Rift DK2 + Virtuix Omni + Arma 3= Ja takk! Fixed Quote Share this post Link to post Share on other sites
nightzirch 578 Report post Posted January 27, 2015 Oculus Rift DK2 + Virtuix Omni + DayZ = Ja takk! Fikk for første gang forrige uke prøvd Oculus Rift! Det var DK1 riktignok, så opplevelsen kunne vært bedre. Prøvde et par demoer som jeg opplevde som kjempeartige! Fikk lasta ned og prøvd HL2 med Oculus Rift-støtte, og det ble litt værre. Raske bevegelser og lagg var ikke en god kombinasjon. Tok ikke mange minuttene med HL2 før jeg ble kvalm. Har hørt at CEO i Oculus (Carmack?) fortsatt blir kvalm av å bruke det, så ville ventet til en konsumerversjon kommer på markedet. Evt. DK3. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
FredsmeglarN 51 Report post Posted January 27, 2015 En tidsstopper så jeg kan trykke pause og sove i 10 timer, stå opp og fortsette der jeg slutta. Kunne fått så mye gjort! Hvordan kan du sove ti timer om tiden er stoppet? What is this magic. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bshagen 125 Report post Posted January 27, 2015 Human, løp å kjøp, den der kan du bruke om igjen i åresvis uansett! Betaler du da? :D Selvsagt! Med ferdig bygde komponenter ofc. :D Human, løp å kjøp, den der kan du bruke om igjen i åresvis uansett! Koster ikke de der bare sånn 12k? Vel, hvis man tenker litt på det, så er det ikke såå dyrt. Når man kjøper kabinett, så er det lett å gå for Cooler Master HAF f.eks, også tar det et par år så får man lyst på nytt. Hvor mange sånne kabinetter skal man igjennom før man tilslutt kjøper et skikkelig et fra LD Cooling, Lian Li eller CaseLabs? Og da bruker man 4 000,-. Da har du kabinett i åresvis. Så 4000,- koster kabinettet du egentlig har lyst på, og da regner jeg med at man har hatt flere billig-kabinett fra før, så si du har totalt brukt 5000,- på kabinetter i "karrieren". Da er man oppi 9000,-. Så legger du til 3000,- for en bra PC pult. 4000+5000+3000= 12 000,-. Så nei, 12k for dette er ikke dyrt, dvs hvis man skal beholde det lenge, særlig ikke hvis du kjøper nytt kabinett hver eneste gang du kjøper ny PC fra før av. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nightzirch 578 Report post Posted January 27, 2015 En tidsstopper så jeg kan trykke pause og sove i 10 timer, stå opp og fortsette der jeg slutta. Kunne fått så mye gjort! Hvordan kan du sove ti timer om tiden er stoppet? What is this magic. Du er jo naturligvis inni en boble hvor tiden er stoppet, duh. Magic! Quote Share this post Link to post Share on other sites
humaN 558 Report post Posted January 27, 2015 Med ferdig bygde komponenter ofc. :D Human, løp å kjøp, den der kan du bruke om igjen i åresvis uansett! Koster ikke de der bare sånn 12k? Ikke med dagens siste nytt innen hardware. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Wheelxflexlex6 245 Report post Posted January 27, 2015 7 rette... Håper du deler :tafse: Det er alltids lov å håpe Quote Share this post Link to post Share on other sites
Klovnious 182 Report post Posted January 27, 2015 https://www.komplett...-cockpit/823695 GIEF 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
bshagen 125 Report post Posted January 27, 2015 Da tror jeg heller jeg hadde prøvd meg på flylappen. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Java 25 Report post Posted January 27, 2015 Megan Fucks 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lakrisalen 128 Report post Posted January 27, 2015 Eneste gifte menn kan: Se på menyen ute, men spise hjemme. 3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
-Jocke- 83 Report post Posted January 27, 2015 Flyg certifikat Quote Share this post Link to post Share on other sites
Klovnious 182 Report post Posted January 28, 2015 Med ferdig bygde komponenter ofc. :D Human, løp å kjøp, den der kan du bruke om igjen i åresvis uansett! Koster ikke de der bare sånn 12k? Ikke med dagens siste nytt innen hardware. Se her :o https://www.facebook.com/komplettno/photos/np.288298375.675075324/10152703486327075/?type=1¬if_t=notify_me dibbs Quote Share this post Link to post Share on other sites
bshagen 125 Report post Posted January 28, 2015 Får ikke linken din til å virke, Klovn. Er det prisen på den? http://www.redharbinger.com/product/cross-desk-usa-only/ Overraskende lite radiatorplass i den faktisk. Altså 2x480 og 2x360 er ikke lite sånn sett og holder jo til absolutt alt, men skulle tro man kunne fått plass til enda mer. Quote Share this post Link to post Share on other sites