Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Mislykket

Søker Jet pilot og tanksfører!

Recommended Posts

Spiller du Battlefield 4?

Kjører du tanks eller jet?

Da har du kommet til riktig sted!

Vi søker ut en tanksfører og en jet pilot som har lyst på litt team play! Føler du at du er god på en av delene og har lyst å være med på et profesjonelt lag i battlefield 4, så ta gjærne kontakt. (Må helst være litt erfaren med en av kjøretøyene.)

Kriterier:

Må ha tid til å spille følgende dager: Tirsdag, Torsdag og Søndag.

Må være erfaren med ett av kjøretøyene.

Må være flink til å følge ordre. (Dette går mye innenfor samspillet i laget. Det å klare å si ifra når man trenger backup, når man ser fiender og hvor de kanskje er på veg o.s.v).

Vennligst ta kontakt med Mislykket, enten ved å kommentere nedenfor eller sende meg en melding på forumet så skal jeg ta kontakt.

Håper dette er av interesse.

- Mislykket

Er iallefall en veldig stor mulighet for den personen som klarer opptaket da. Det er en VELDIG stor mulighet :yahoo::lol::) Jeg vil ikke gå ut med hvilket competetivt lag de som er interreserte enda, siden de ikke ønsker å gå ut med det enda. Men det jeg kan si er at det er et veldig profesjonelt lag innenfor battlefield 4.

Hei jeg har spilt BF siden det første BC. Har veldig god erfaring med tanks kjøring, jeg kan jo si at jeg vet hva jeg driver med når jeg kjører den!

Supert! Når du kan så kan du gjerne komme på teamspeak 3: forsvaret.servegame.com

(Dette er for pc, bare så det er sagt :) )