TB-Iceman 240 Report post Posted January 12, 2015 Siden aktiviteten etter jula har gått ned, tenkte jeg at vi burde kansje ta et par grep for å få inn nye spillere på servern. Fordi sånn jeg har sett det er det ingen plasser vi faktisk har reklamert for servern, det er jo en haug med norske forum som vi kan legge ut et par posts om servern for å tiltrekke et par ny spillere. Så admins, kansje dere kan prøve å skrive en post for å introdusere servern for å lokke nye spillere.. Så kan dere f.eks poste den på diskusjon.no, spill.no osv.. Kunne vært fint å kunne linket til samme posten på forumet her for å linke til den. Ke dåkker andre sei? 6 Share this post Link to post Share on other sites
Psychedelic 0 Report post Posted January 17, 2015 Alt for å få flere spillere :> Share this post Link to post Share on other sites
Eragon 293 Report post Posted January 17, 2015 Dere kan jo bruke forum taggen jeg lagde via gametracker da Nå er jo alle serverne våre opp der.. Share this post Link to post Share on other sites
Svarthauken 2 Report post Posted January 27, 2015 Men hva med oss faste brukere, som kun spiller på denne serveren, hvordan skal vi få spille når servern er full? 1 Share this post Link to post Share on other sites