Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Xtri

Naval Action

Recommended Posts

Heisann!

Naval Action er ett nytt Age of Sail spill som kommer fra ett selskap som heter Game-Labs.

Spillet er for øyeblikket i alpha.

Spillet handler om seilskutetida fra 16 til 19 århundre. Du kommanderer ditt eget skip, fra små yacts med 4 kanoner og helt opp til enorme first rate ship of the line med over 140 kanoner.

For øyeblikket så er spillet i ganske tidlig stadie av utvikling, man kan kun spille i Team PVP eller PVE battles (opp til 40 spillere i en battle)

I alphaen så er den slik at man begynner med 2 forskjellige skip med fire kanoner og kan unlocke større skip ved å gjøre skade med det skipet man bruker, f.eks for å komme seg videre fra det skipet man begynner med så må man gjøre 5000 i total skade. Det største skipet som er mulig å skaffe i alpha er Santisima Trinidad. (144 Guns First Rate)

Planen er at det skal bli ett fullverdig Open World MMO/Simulator spill, etter det jeg har lest så tror jeg mappet blir en del av Europa og hele Karibien.

Spillet ser ekstremt lovende ut, hvis alt går som planlagt så tror jeg dette kan bli veeeldig bra! :)

Sjekk ut videoen for å se hva jeg mener :iiiiik:

Her er en fan made video av spillet:

Mer info kan du finne på siden her:

http://www.navalaction.com/#ageofsail

Hvis det virker interessant så bør du sjekke ut forumet for mer detaljert oversikt over hvordan spillet potensielt blir. Det er en haug av tråder med forskjellig info der.

Her er en link av hvordan damage modellen er for øyeblikket: Damage Model 4.0

• Like 1

Jeg spiller dette sammen med en god del andre Norske i WoT klanen TROLL og TROII.

Mye potensiale i dette spillet og fremdriften ser bra ut.

Open World biten hvor du kan danne "trading companies" osv ser lovende ut og jeg gleder meg til fortsettelsen :)

Haha.. Hver spiller har sitt eget skip ja :)

Foreløbig er det bare selve "battle instance" som er i drift. Men med tid og stunder så vil man kunne seile rundt som pirat eller hva du måtte ønske :)