Sign in to follow this  
Multicyber

Things that grind my gears.

Recommended Posts

Jeg kaller biler for tog, og tog for biler.

La oss bruke to sider på det også før noen andre kommer med noe nytt :tafse:

• Like 2

Hvorfor skal det være så jævlig vanskelig og kose seg med et game CS:GO?

Enten møter man på cheaters, ellers så har man et lag der en person leaver og får en 7 dagers ban, og en annen begynner å griefe som ødelegger hele opplevelsen...

gjort alle forberedelser, familien ute, tømt stua, i ferd med å male veggene og

1 - hvitfargen jeg har kjøpt er akkurat litt feil (tydeligvis selger man gjerne "chi" vs. "eggehvit" for 10 år siden). Butikkene var stengt så det var bare å kjøre på.

2 - tulling som jeg er så har jeg kjøpt ruller på biltema. Viser seg at de setter igjen "hår" på veggen - ikke mye - men akkurat ofte nok til at jeg er forbanna hele tiden. (vasket veggene først så jeg tror ikke dette er støvklumper ).

Uansett - mye arbeid uten topp resultat

• Like 1

Tar man bilde av/husker nummerskilt på en bil som gjør det sier faktisk loven at du kan anmelde og kreve erstatning for tøy/utstyr.

Ikke kødd, det er faktisk en lov :p

• Like 1

Kattehår som legger seg på laseren til datamusa slik at den stopper å reagere i kritiske øyeblikk.

Værre med musehår

Folk som klikker på tvilsomme linker. Verst med de på facebook der det står "Click here", som vi vet betyr DON'T Click here.

Folk som legger ut nye profilbilder hele fuckings tiden, der eneste forskjellen er at hodet tilter en grad mer til siden enn det forrige... :argh: :argh: :argh: :argh: :yell: :yell: :yell: :yell:

Folk som sitter å snufser hele forbanna pausen istedet for det gå å snyte seg som anna folk... Haater sånne Ulyder... Det og slafsing.. GHAAAAAAWD

Eksempel på noe som irriterer meg

"Massedrapsmannen Anders Behring Breivik soner på avdelingen for særlig høyt sikkerhetsnivå i Telemark fengsel, avdeling Skien"

Hvorfor nekter konsekvent samtlige medier å betegne ABB som terrorist? Kan ærlig talt ikke huske sist jeg så en setning i mediene á la "Terroristen Breivik" eller "Terrordømte Breivik". Det er alltid "massedrapsmannen". Fyren er en forbanna terrorist, så hvorfor ikke kalle han det?

Har helt oppriktig møtt folk ETTER 22. juli som har sagt "det er bare spørsmål om tid før det kommer terror til Norge".... DET HAR ALLEREDE VÆRT TERROR FFS!!11 BEGÅTT AV EN BLÅØYD FEMIDOTT MED NAZI-FANTASIER! :angry: