Sign in to follow this  
Multicyber

Things that grind my gears.

Recommended Posts

Idiotiske dommere som velger å diskvalifisere TO stykker istedet for den vanlige en på UNGDOMSMESTERSKAP på 15årige jenter fordi det passet dem bedre! KLART andre som tyvstartet av TYDELIG reaksjon av bevegelse i startsblokken... GHAAAAAAAD Fytti hælvette så idiotisk..... Frastjålet SØLV!!

Så det er det du gjør på fritiden. Coacher 15 år gamle jenter i friidrett? Får du betalt eller er det å se smårips i korte treningsshorts belønning nok? kappa.png

1.png

• Like 1

Når 1(!) av 16 beboere av et sameie sier NEI til fiber som da styrter hele avtalen for alle oss andre...... FY FAEN! Så nå skal jeg flytte...

Når 1(!) av 16 beboere av et sameie sier NEI til fiber som da styrter hele avtalen for alle oss andre...... FY FAEN! Så nå skal jeg flytte...

Mye til salgs oppi her ;) ikke at det er tilgjengelig fiber her, men hvem trenger vel det :wub:

Jeg tok ikke spøken til GS.. Men er ikke særlig begeistret for spøking med pedofili osv :p Jobber tross alt med barn og ungdom... OG ja, easy target, men ja... :p

Det å se smilet på ansiktet deres når de lykkes er betaling nok....... ;)

Smårips i korte treningstightser er en bonus..

Så la meg bare sitere det du sa...HELT SELV!

Selv om jeg ikke nødvendigvis liker humoren, så vet jeg jo fortsatt at dere gjør det? Så jeg orket ikke å være teit å si " Vennligst ikke kall meg eller spøk om at jeg kunne vært en pedofil. Jeg liker slettes ikke dette og vil derfor at dere slutter med dette med EN ENESTE GANG! "

Så spøke litt tilbake, med " ..... " til slutt, for så å si fra på en grei måte når dere fortsatte? :)

Over til noe helt annet

CSGOLounge botsene... 3 gang jeg ikke får bettet idag, og mister unna på skins. :mad:

Det her ødelegger kvelden min. Jeg er oppe på heaven....

Ting som irriterer meg? At du kaller dogwalk for heaven....... :)

• Like 1

Folk kaller det jo forskjellige navn ...

Jeg kaller flaggermus for flaggerfugl fordi de har vinger. Det at jeg kaller dem det betyr ikke at jeg har rett (selvom jeg naturligvis har rett)

Hva tror du "flagger" står for i sammenhengen flaggermus? Det er "flygemus". Flaggerfugl blir i så fall "flygefugl", så jo bare er meningsløst.

• Like 1

Jeg kaller flaggermus for flaggerfugl fordi de har vinger. Det at jeg kaller dem det betyr ikke at jeg har rett (selvom jeg naturligvis har rett)

Okei. Så fordi jeg sier et annet navn på stedet enn hva du bruker, så er det feil? Mange kaller det rafters, heaven, dogwalk.... mange kaller heaven for cw, mange kaller blå for hus, mange kaller gule for tanken....

TIng som irriterer meg:

Folk som ikke klarer å la være å pirke selv om de ikke har noe med det å gjøre... Dere forstår hva jeg mener selv om jeg tok ibruk et annet navn på plassen enn hva du bruker.... :)

Okei. Så fordi jeg sier et annet navn på stedet enn hva du bruker, så er det feil? Mange kaller det rafters, heaven, dogwalk.... mange kaller heaven for cw, mange kaller blå for hus, mange kaller gule for tanken....

TIng som irriterer meg:

Folk som ikke klarer å la være å pirke selv om de ikke har noe med det å gjøre... Dere forstår hva jeg mener selv om jeg tok ibruk et annet navn på plassen enn hva du bruker.... :)

Det å kalle blåhus for blå eller hus, eller den silo for gule eller tank eller hva enn, er ikke noe problem da jeg forstår de som synonymer eller forkortelse. Det oppstår derimot et problem når folk kaller forskjellig ting med det samme navnet. Det er kun kontraproduktivt om man da skal gå i mot majoriteten.

Har venner som absolutt skal kalle langhus på dust2 for cave. Har forstått det kommer fra 1.6, men det er like håpløst hver gang, da i mine øyne mørk/tunnel er mer en hule enn langhus på CSS og CSGO.

Edit

Ser du slang inn en liten ninjaedit før jeg fikk svart! Jeg bryr meg egentlig svært lite om hva du kaller det (så lenge du ikke forvirrer meg når vi gamer sammen :p). Jeg ønsket bare å si min mening om temaet.

Haha..jeje, men det hadde vel ikke betydd noe om jeg skrev om noe annet - du ville jo klaget uansett :p

Vinglefitte heter det.

• Like 1

TIng som irriterer meg:

Det er helt greit at et sted har flere navn, som for eksempel at heaven også blir kalt cw eller cwhus. Men å kalle dogwalk for heaven blir helt feil fordi heaven er ikke der, og de får som kaller det heaven har fått noe rart for seg at det heter det. Du kan jo bare tenke selv hvorfor de kaller rommet under heaven for hell. Jeg mener, hvor skal hell være under dogwalk?