Sign in to follow this  
Multicyber

Things that grind my gears.

Recommended Posts

At google.com hele tiden blir endret til google.de fordi jeg sitter på en tysk IP (tydligvis).

Ja, jeg har prøvd å endre location, og språk og alt mulig, men neida - rett tilbake til google.de med meg. Og siden jeg er der, hvorfor bare ikke endre alt til tysk, språk, søkeresultater og Gmail. :hitler:

Det at politikere går bort ifra å være saklige når det skal bestemmes hvilken skole som skal legges ned, og får bort ifra å se på det økonomiske aspektet (som er hovedpunktet i denne saken) og velger å legge ned den skolen en vill spare mest penger på å beholde fordi at den andre skolens foreldre har ropt høyere... Makan til blautfiser altså!

Folk som er så late att de sitter hjemme og nav'er og spiller dataspill istedenfor og gjøre en innsats å prøve å få seg en jobb. :! :iiiiik:

- Overflytting fra kontor med utsikt til landskap med free seating

- Unger som ikke klarer / ikke vil legge seg om kvelden.

Før kunne jeg også irritere meg over andres unger på fly - nå som jeg har egne så er jeg godt fornøyd hvis det ikke er mine som oppfører seg som drittunger :-)

• Like 1

Influensa og hodepine/migrene. Når jeg hoster, så føles det som om hodet mitt sprenges. Tatt to paracet og en ibux, still hurts. FML

Dumme spørsmål fra journalister. "Kan du garantere at en slik brokollaps ikke vil skje igjen?"

Ja vi vet at FrP lover gull og grønne skoger, men han er ikke faens supermann. Hvordan i helvete skal han kunne garantere noe som helst utenom at TV2 bæsjer på leggen?

Faen jeg hater journalister og deres "hardtslående og dype spørsmål".

• Like 1

Dumme spørsmål fra journalister. "Kan du garantere at en slik brokollaps ikke vil skje igjen?"

Med blikket rett i kamera og alvorlig stemme "Jeg kan garantere at denne brokollapsen ikke vil skje igjen,"

Du hadde en fantastisk beinøkt... 2 dager senere stølheten har nådd nye høyder, selv å sette seg ned å drite blir en utfordring.

Haha, kjenner meg igjen. Første treningsøkt etter en pause er et helvete ut av en annen verden. Visste ikke at det var mulig å ha så vondt en gang.

Edited by Its a war out here

Idiotiske dommere som velger å diskvalifisere TO stykker istedet for den vanlige en på UNGDOMSMESTERSKAP på 15årige jenter fordi det passet dem bedre! KLART andre som tyvstartet av TYDELIG reaksjon av bevegelse i startsblokken... GHAAAAAAAD Fytti hælvette så idiotisk..... Frastjålet SØLV!!

Idiotiske dommere som velger å diskvalifisere TO stykker istedet for den vanlige en på UNGDOMSMESTERSKAP på 15årige jenter fordi det passet dem bedre! KLART andre som tyvstartet av TYDELIG reaksjon av bevegelse i startsblokken... GHAAAAAAAD Fytti hælvette så idiotisk..... Frastjålet SØLV!!

Så det er det du gjør på fritiden. Coacher 15 år gamle jenter i friidrett? Får du betalt eller er det å se smårips i korte treningsshorts belønning nok? kappa.png

• Like 2