Sign in to follow this  
Multicyber

Things that grind my gears.

Recommended Posts

Jenter som logger inn på typen sin face og skriver masse elsker deg drit og hvor fint og flott di har det, FLERE GANGER I UKA.

Det går faen ikke annet og ha det så flott og fint som ett visst par på min face har det, det er Bare umulig.

Jeg vet om et par som holdt på med så sykt mye kjærlighetserklæringer til hverandre en periode, og over 10-12 pils fortalte hun meg plutselig at typen hadde vært utro... Jeg ble ikke spesielt overrasket, for å si det sånn.

• Like 1

Det å våkne klokka 1 på natta ( Går natt ) for å må løpe for harde livet å drite tidenes diare, og AKKURAT nå tak i bøtta fordi en spyr samtidig.... Double rainbo.....

• Like 2

Det å våkne klokka 1 på natta ( Går natt ) for å må løpe for harde livet å drite tidenes diare, og AKKURAT nå tak i bøtta fordi en spyr samtidig.... Double rainbo.....

Jeg liker å tenke at så lenge denne situasjonen ikke befinner seg midt i en buss eller offentlig areal, så skal jeg drite og spy uten problem.

• Like 1

Når man legger inn Fifa Points på Fifa, blir charget men fifa pointsene er faen ikke på fifa kontoen din. Argh.... Og FIFA generelt

At klokka på Battlefield.no er 1 time feil...

• Like 3

Jeg pleier ikke gå til sol.no for.. vel.. for noe som helst egentlig, men når man poster bilder av ord delings feil, er det vanskelig å bomme:

http://www.sol.no/un...l-grine-av.html

Ja, jo, mye morsomt, men veldig mange av de er bevisste design grep (hehehehe). Hvordan ville du ha skrevet "døråpner" på en så tynn flate?

Jeg irriterer meg over facebooknotifikasjoner. Hvis jeg er tagget i et bilde med søskenbarn og vennene deres (som jeg ikke er venn med) liker bildet får man jo en notifikasjon med "X (venn med Y) liker dette bildet". I dette tilfellet blir Y ALDRI noen av de andre som er tagget i bildet hvis jeg har flere felles venner med X. Det gir så lite mening, Facebook.

Håper dere forstår min frustrasjon og forklaring.

Den jævla bilen min som nå tredje gang på under 2mnd velger å punktere.. Ah jaja får nye dekk på bilen sakte men sikkert..

Er vel dekkene dine som velger og punktere? eller?

Trur det er dekkene på bilen til flexlex som velger og punktere på grunn av veiene.

Og jeg trur ikke dekkene ønsker og pungtere i utgangspunktet, det er nok veien / sjåføren sin skyld ;)

Når folk skriver "velger og punktere" i stede for "velger å punktere".

:@

Jeg kan velge og skjylde på stavekontrollen, men den kommer jeg vel ikke langt med :p

Følgte nok bare ikke godt nok med på skolen gitt ;)

Rettskrivning er faktisk noe av det viktigste man kan få med seg i livet. Det kan gi en enorm uttelling seinere i livet når du f.eks skal søke jobb, skrive en viktig e-post eller liknende. Angrer i dag på at jeg ikke fulgte med bedre på skolen selv. Jeg skriver helt elendig, og det irriterer meg selv.

• Like 2

Rettskrivning er faktisk noe av det viktigste man kan få med seg i livet. Det kan gi en enorm uttelling seinere i livet når du f.eks skal søke jobb, skrive en viktig e-post eller liknende. Angrer i dag på at jeg ikke fulgte med bedre på skolen selv. Jeg skriver helt elendig, og det irriterer meg selv.

Du klarer deg da bedre enn de fleste her på bruket?

Personlig ville jeg aldri ansatt (eller kalt inn til intervju) en som ikke har kvalitetssikret søknaden sin.

Greit; det er ikke meningen at alle skal være mestere i rettskriving. Alle kan være uheldige og gjøre feil som man overser selv på femte gjennomlesning, og slike småting kan jeg selvsagt se gjennom fingrene med. Jeg synes imidlertid det er nærliggende å tenke at hvis man synes det er greit å sende inn en søknad full av feil så har man antagelig også samme nonchalante innstilling til de oppgavene man skal utføre på jobben!

• Like 5

Den evinnelige leken med å huske hvilket utested man burde unngå denne uka siden man sikkert var en fjott der forrige uke.....

• Like 1