Multicyber 376 Report post Posted January 9, 2015 You heard me! Dompeplass for ting som irriterer deg, gjør deg forbanna og mer. Nå kan du få vente frustrasjonen din! Tell me. What grind your gears? Jeg er MØKK-lei folk som skriver 20 statuser på 3 dager om at de er syk og forkjøla og hvilke kjerringråd de følger og ikke. For ikke å snakke om folk som legger ut 200 bilder av sine nevøer og tantebarn som de er så forelsket i. HERREGUD. For ikke å snakke om Russere på csgo competative! ( Ikke sant, RonkenSkonk? ) 1 Share this post Link to post Share on other sites
-Jocke- 83 Report post Posted January 9, 2015 Folk som lägger till en som venn och sedan fråga, hvem er du? *Hint* steam. 1 Share this post Link to post Share on other sites
RonkEnSkunk 70 Report post Posted January 9, 2015 Uff, ikke snakk om russere på csgo.... Share this post Link to post Share on other sites
nightzirch 578 Report post Posted January 9, 2015 Hver gang du er ferdig å dusje og små klumper med sperm sitter fast mellom tærne dine og når du prøver å dra de av så sprekker de på midten fordi de er så godt klistret til huden 5 Share this post Link to post Share on other sites
Multicyber 376 Report post Posted January 10, 2015 Eller når du er ferdig å dusje, så må du drite.... -_- Share this post Link to post Share on other sites
BcK 221 Report post Posted January 10, 2015 Den satans horekatta som sniker seg inn katteluka midt på natta for å stjele mat og lage bråk så jeg ikke får en full natts søvn! Og mine katter? Nei, de bare ser på..... Går ikke ann å fange den siden den flyr ut bare den hører øyelokka mine åpne seg. Jeg vil overhodet ikke nekte mine katter friheten til å gå ut å pisse når de vil så har prøvd å sette maten på soverommet om natta, men det funker faen ikke det heller...... Null mat om natta fra nå av.... Faen meg holdt på i månedsvis nå.... *pust inn, pust ut, damp e-cig* Share this post Link to post Share on other sites
LordOfDarkness 3 Report post Posted January 10, 2015 Vurdert elektrisk katteluke? Share this post Link to post Share on other sites
nightzirch 578 Report post Posted January 10, 2015 Vurdert elektrisk katteluke? Med NFC-halsbånd til kattene dine så luka bare åpner seg når de er i nærheten. Evt gi et lettere elektrisk sjokk til uvedkommende som kommer borti luka uten NFC-halsbånd. 1 Share this post Link to post Share on other sites
-Jocke- 83 Report post Posted January 10, 2015 Uff, ikke snakk om russere på csgo.... Jockelol 2 Share this post Link to post Share on other sites
Flylover 73 Report post Posted January 10, 2015 Ultralyd-bilder på facebook... 2 Share this post Link to post Share on other sites
glost 31 Report post Posted January 10, 2015 Hackere 1 Share this post Link to post Share on other sites
RonkEnSkunk 70 Report post Posted January 10, 2015 Beste jeg har gjort er å slette facebook Share this post Link to post Share on other sites
Wheelxflexlex6 245 Report post Posted January 10, 2015 MG..... 2 Share this post Link to post Share on other sites
-Jocke- 83 Report post Posted January 10, 2015 Den satans horekatta som sniker seg inn katteluka midt på natta for å stjele mat og lage bråk så jeg ikke får en full natts søvn! Og mine katter? Nei, de bare ser på..... Går ikke ann å fange den siden den flyr ut bare den hører øyelokka mine åpne seg. Jeg vil overhodet ikke nekte mine katter friheten til å gå ut å pisse når de vil så har prøvd å sette maten på soverommet om natta, men det funker faen ikke det heller...... Null mat om natta fra nå av.... Faen meg holdt på i månedsvis nå.... *pust inn, pust ut, damp e-cig* haha, gjorde min dag xD Share this post Link to post Share on other sites
bshagen 125 Report post Posted January 11, 2015 What really grinds my gears? Mennesker på reise! Altfor mange ganger så står jeg bak folk som ikke skjønner hvordan man skal gå igjennom sikkerhetskontrollen på flyplassen, eller noen som har tatt med en diger koffert som håndbaggasje inn på flyet, som de absolutt ikke greier å løfte opp eller ned igjen. De samme folkene som kliner ned setet sitt i fanget mitt rett før avgang etter flycrewet har tatt sin siste runde i kabinen. På flyplassen så går de i en rekke på tvers, og gjerne kjempe sakte siden de skal se på alle (veitafaen jeg - gatene?), så hvis noen har dårlig tid, så blir man gående bak de og vente, fordi terminalen er stortsett passe full. Folk som har med spedbarn! TIL AFRIKA?! Ungehyl i timesvis, mens de risikerer sykdommer på de når de er fremme. GZ! Du veit sånne nyskilte "tanter" på 45år med altfor mye parfyme? Hun sitter garantert bak deg på flyet til Amsterdam, og der ere putta på mer enn en 50-lapp for å si det sånn, fordi hun har med ei venninne som er med for første gang: "Amagæææd, i fjor var vi på Lanzacopa de la Palmas (eller no) og der fant vi en helt nyyyyydelig restaurant hvor de snakka norsk! .. bla bla .. Fernando het han .. bla bla .. Fantastisk, jeg bare måtte ta et bilde altså ... bla bla bla .. Assa såå billig a du .. bla bla BLA.." i to jævla timer sitter du der og blør ut av ørene, mens du lurer på åssen du skal få åpnet døra i 900km/t. Har sjekka på nettet, det går visst ikke. Disse folkene har rett og slett ingen som helst aning om at det faktisk finnes andre mennesker, og de tror månen er fuckings orbit rundt bare de! Aaaaahhhh!! Dette gjelder selvsagt ikke alle, men jeg måtte ha det ut! Sånn, det var godt. 2 Share this post Link to post Share on other sites
Multicyber 376 Report post Posted January 11, 2015 Du glemte drittunger som sparker i setet hele forbanna turen, for ikke å snakke om unger som spyr 2 Share this post Link to post Share on other sites
bshagen 125 Report post Posted January 11, 2015 Hehe, ja det er sant! Share this post Link to post Share on other sites
Gal Sektleder 342 Report post Posted January 11, 2015 Og folk som haster først i køen ved påstigning av flyet, og som da skal bruke 300 år på å hente opp bok, sminke og altmulig fra håndbagasjen før de skal legge den opp i hylla. Og flytter de seg inn på setet så folk kan gå forbi? Hahah DET hadde jo vært smart, så det går ikke. 5 Share this post Link to post Share on other sites
Lydløse 114 Report post Posted January 11, 2015 Flyr aldri uten fasttrack lenger. Visst det ikke er fasttrack hater jeg flyplassen. Kjære vene det finnes mange skrotinger... 1 Share this post Link to post Share on other sites
bshagen 125 Report post Posted January 12, 2015 Eneste problemet med fasttrack er at noen ganger så er det lengre kø der, fordi det er mye jobbreisende. Sånne som meg. Jævler! Redningen for meg på flyplasser generelt er Loungen hvor jeg kan slappe av å spise litt - ta mer enn bare to øl, jeg orker ikke fly rundt i det kaoset som er der. Hvis jeg rekker da, nå som jeg flyr med håndbaggasje, så er det bare å få kjøpt seg snus fra taxfree'n så rett på flyet. Heldigvis. 1 Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 236 Report post Posted January 12, 2015 Uff, ikke snakk om russere på csgo.... This^. Fy faen så irriterende det er å spille med russere. Can you speak english? No. 2 Share this post Link to post Share on other sites
nightzirch 578 Report post Posted January 12, 2015 Uff, ikke snakk om russere på csgo.... This^. Fy faen så irriterende det er å spille med russere. Can you speak english? No. Du mener vel "Can you speak english?" "Нет, я не могу вам чертовски педик шлюха хуем" 3 Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 236 Report post Posted January 12, 2015 Haha, så jævla sant. Grøss. Russere herper opplevelsen til tider. Jeg har spilt med noen greie russere, men 95% av dem er rasshøl ut av en annen verden. Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted January 12, 2015 Jenter som logger inn på typen sin face og skriver masse elsker deg drit og hvor fint og flott di har det, FLERE GANGER I UKA. Det går faen ikke annet og ha det så flott og fint som ett visst par på min face har det, det er Bare umulig. 1 Share this post Link to post Share on other sites
Senator 466 Report post Posted January 12, 2015 Tape første pistol runde; Ruski: gg wp idiot team 4 Share this post Link to post Share on other sites