Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Durak

Voksenlan 15

Recommended Posts

Ja - LAN - det høres bra ut. Har en årlig samling venner (40år+ snitt) Horten med paintball, haggle, go-cart & BF (pistoldell Berlin hovedgate i BF42) + grill&øl. Det er 13 år siden bf1942 kom ut - et fint tall for fest & Lan.

Uansett - Godt å se at profilen min fortsatt eksisterer etter noen år pause. Etter at ny maskin kom på plass i høst er det plass til BF4 :). Var litt med [bFV] men er nå [HBF] (Horten BF'ere).

Er det stemming for å sette av en lørdag for moro sommeren 2015? Alder bør være "BF42 generasjonen" ..

• Like 4

Med BF 1942 generasjonen tenker jeg at vi kan ha fest uten å tenke på lovlig alder for å ta en øl... La oss si 24 ;). "masters" I idetten regnes fra 25 år. "ung-masters" fra 20 ... de an delta på arrangement men har sikkert pga fysike fordeler ikke lov til å delta på mesterskap... Vi over 40 er naturlig best strategisk men noe tregere i reaksjonen... Ikke noe bunny-jumping her..

Vi er mange som savner VLAN, så interesse burde det ikke skorte på. Hvor mange er det plass til?

Durak: Det høres ut som en flott idé. Jeg har aldri fått vært med på Voksenlan selv, men har en årlig helg i Sandefjord med Komplett-gjengen som likner på det du beskriver (dataspill, go-cart, grilling, paintball etc).

Jeg har annenhver uke "fri" nå så hvis jeg er heldig med datoen er jeg gjerne med.

Slenger også med, er nøyaktig på dagen ett år eldre enn Ronken, fant jeg akkurat ut. :-)

Om det ikke kræsjer med jobb selvsagt.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...