ChoppaBaby 2 Report post Posted December 18, 2014 Ja, hva er det folk spiller nå til dags? Jeg kjøpte meg en ny pc her men finner ikke noen spill som jeg faller for. Spiller en del Chivalry men blir fort mett av det. Jeg er åpen for å prøve det meste, så fortell hva du spiller. Kan jo hende det faller i smak hos meg også. Jeg er ikke ute etter en spesiel sjanger. //Oscar Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jackal.no 200 Report post Posted December 18, 2014 WoW i vente på Project Cars Quote Share this post Link to post Share on other sites
TB-Iceman 240 Report post Posted December 18, 2014 Far Cry 4, Arma 3, CS:GO, Battlefield 4, DayZ: Epoch 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
kunmads 6 Report post Posted December 18, 2014 TF2 er en sikker vinner! Gratis er det og Quote Share this post Link to post Share on other sites
nightzirch 578 Report post Posted December 18, 2014 Guild Wars 2 og Counter-Strike Global Offensive. Av og til Need For Speed Rivals Quote Share this post Link to post Share on other sites
Conkerit 0 Report post Posted December 18, 2014 Litt bf4, litt wow og litt dark souls 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
humaN 558 Report post Posted December 18, 2014 CSGO, WoW og Dayz. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pazuzu 114 Report post Posted December 19, 2014 CSS, Insurgency, Path of Exile, Hearthstone, Rise of the Triad singleplayer på hard <--- mye bannskap. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Klovnious 182 Report post Posted December 19, 2014 CS:GO, CS:S, Far Cry 4, i ny og ne en liten runde BF4, Kerbal Space Program (dødsfett!!!) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Krigsforbryter 624 Report post Posted December 19, 2014 CSGO, CSS og FTB (Minecraft mods) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 235 Report post Posted December 20, 2014 Lite spilling for tiden, men går litt i CS:GO every now and then. Snuser litt på Far Cry 4, ser rimelig kult ut. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Wheelxflexlex6 245 Report post Posted December 20, 2014 Går for det meste i Tinder, litt cs:go til tider Quote Share this post Link to post Share on other sites
[aCe]Total 53 Report post Posted December 21, 2014 PC: Darkfall, Insurgency, Arma 3 og Rome 2:TW. Xbox One: Forza Horizon 2 og GTAV Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted December 21, 2014 CSS, CSGO, theHunter, SNOW, The Golf Club og litt Arma. Xbone: GTAV, Dragon Age: Inquisition, Halo: MCC. Quote Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted December 21, 2014 Ah...Ja. Tinder, jeg venter til det kommer på pc 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
ChoppaBaby 2 Report post Posted December 25, 2014 Ser at det er flere som nevner DayZ: Epoch her. Snakker vi om modden til arma3 da eller standalone versonen? Leste at Standalone versonen er buggy as hell men ikke vet jeg,har bare lest dette. Er små keen på å prøve Dayz: Epoch men er litt usikker på hvordan jeg går fram for å skaffe meg dette. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted December 25, 2014 Standalone er ganske sugent for å være ærlig. Lite å gjøre ingame, bugga zombier, et horribelt melee-system og mer. DayZ Epoch er en mod til Arma 2 som fokuserer mer på basebygging osv. For å spille DayZ Epoch trenger du Arma 2 og Arma 2: Operation Arrowhead, om du ikke har noen av de kan du kjøpe Arma 2: Combined Operations som inkluderer begge. Når du har lastet ned A2 og OA kan du installere DayZLauncher, der kan du laste ned mods, holde de oppdatert og du finner serverbrowseren der. Quote Share this post Link to post Share on other sites
TB-Iceman 240 Report post Posted December 26, 2014 DayZ Epoch er en mod til Arma 2 basert på DayZ modden* Epoch er en mod til Arma 3 basert på DayZ Epoch modden som er basert på DayZ. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kETcHaP 0 Report post Posted December 26, 2014 CSS, CSGO og BO2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
lv8pv 0 Report post Posted February 4, 2015 Dayz Standalone, Dayz Epoch Arma 2, 7 Days to die, Minecraft Feed the beast, Skyrim, og fra og med i morgen Arma 3 Epoch Chernarus Quote Share this post Link to post Share on other sites
Veslin 14 Report post Posted February 5, 2015 Når det gjelder FPS så spiller jeg Insurgency, litt innkjøring og du er solgt Quote Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted February 5, 2015 Går mye i Dying Light gitt. Jeg trodde ikke at parkour og zombies skulle være en hit, men det er overraskende morro og Techland har virkelig overgått seg selv. Det er til og med noen subtile easter eggs rundt om kring som feks et instance i Old Town - uten spoilers - så minner det veldig om at Techland sier til DICE "se her, vi laget Battlefield 4 singleplayer brett (påminnelsen kommer også i form av musikk som ligner BF4 theme i det du klarer stedet)" Quote Share this post Link to post Share on other sites