Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
ChoppaBaby

Hva er det folk spiller nå til dags?

Recommended Posts

Ja, hva er det folk spiller nå til dags?

Jeg kjøpte meg en ny pc her men finner ikke noen spill som jeg faller for.

Spiller en del Chivalry men blir fort mett av det.

Jeg er åpen for å prøve det meste, så fortell hva du spiller. Kan jo hende det faller i smak hos meg også.

Jeg er ikke ute etter en spesiel sjanger.

//Oscar

CSS, Insurgency, Path of Exile, Hearthstone, Rise of the Triad singleplayer på hard <--- mye bannskap.

Ser at det er flere som nevner DayZ: Epoch her.

Snakker vi om modden til arma3 da eller standalone versonen?

Leste at Standalone versonen er buggy as hell men ikke vet jeg,har bare lest dette.

Er små keen på å prøve Dayz: Epoch men er litt usikker på hvordan jeg går fram for å skaffe meg dette.

Standalone er ganske sugent for å være ærlig. Lite å gjøre ingame, bugga zombier, et horribelt melee-system og mer.

DayZ Epoch er en mod til Arma 2 som fokuserer mer på basebygging osv.

For å spille DayZ Epoch trenger du Arma 2 og Arma 2: Operation Arrowhead, om du ikke har noen av de kan du kjøpe Arma 2: Combined Operations som inkluderer begge.

Når du har lastet ned A2 og OA kan du installere DayZLauncher, der kan du laste ned mods, holde de oppdatert og du finner serverbrowseren der.

Går mye i Dying Light gitt. Jeg trodde ikke at parkour og zombies skulle være en hit, men det er overraskende morro og Techland har virkelig overgått seg selv. Det er til og med noen subtile easter eggs rundt om kring som feks et instance i Old Town - uten spoilers - så minner det veldig om at Techland sier til DICE "se her, vi laget Battlefield 4 singleplayer brett (påminnelsen kommer også i form av musikk som ligner BF4 theme i det du klarer stedet)"