Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Kakkis

Admins : Ris og ros

Recommended Posts

Hei!

Vi admins jobber konstant med å utvikle og forbedre både oss og serveren.

I blandt er det ting som skjer bak kulissene og da er det bra å få innspill fra dere spillere om hva dere vil se på serveren.

Forslag, ideer, tanker, ris eller ros - alt hjelper!

Om du kan ta deg et lite minutt til å komme med innspill om hva vi kan gjøre som admins for å sørge for at Norway 01 fortsetter å være populær og likt blant spillerne, så ville vi satt stor pris på det.

Dette er ikke en tråd for å komme med forslag til endringer på serveren, men hva du mener om admininnsatsen og rollene på serveren som admins.

Mvh Kakkis

• Like 3

Dere gjør mye bra, stå på! (ROS)

Bare et par ting jeg ønsker å kommentere (RIS):

1. Ønsker mer tilbakemelding i forslagskassa. En liste over forslagene på hva som er går ann, ikke mulig å få til, mulig men uaktelt på server.

2. Mye lengre forvarsel på saker som påvirker basen og lagret items (minimum 1 uke). Dette har man vært for dårlig på.

Håper man kan ta tak i RIS punktene :)

• Like 2

Ros:

* Som regel ganske rask respons(tid) med rasjonelle løsninger. Generelt behjelpelig når folk lurer på noe i sidechat osv.

Ris:

* Mesteparten av risen går til de som styrer hele greia. Iblant virker det som om at det er viktigere å skaffe seg kompiser en å drive et seriøst community.

* Det har vært bedre i det siste, men tidligere har det blitt lagt til nye saker uten at hverken andre admins eller spillerne på serveren har vist noenting om det. Nye byer etc. Bestemmelser rundt slikt burde spillerne få ta del av

Hei gutta!

Nå ser jeg meg rett og slett nødt til å skrive et lite innlegg her.

Som dere vet har det skjedd noe på 01 i går, mest trolig opp imot maintain funksjonen på basene.

Mange baser er borte, noen er nesten helt borte, og står åpne så alle kan bare ta for seg i sheds og av andre verdisaker.

Dette kom jeg inn i går å sa til flere admins i kanalen, og det var veldig variert interesse for saken da noen var mer konsentrert om spillet de spilte akkurat da.

Vel, nå har hele kvelden i går gått, og jeg var akkurat inne på 01 å sett, ingenting har skjedd, gikk så inn på forum for å se etter noe info, ikke noe der heller..

Kunne i det minste ha slengt ut et foruminnlegg, slik at de av oss som har brukt utallige timer på serveren, med å bygge base etc, kunne fått litt info om hva som skjer, mens basene våre blir rundstjålet. Ganske frustrerende når man har brukt så masse energi, og en serverfeil koster så mye. Skal det være rollback bør det ikke være så vanskelig å komme fram til, og man kunne slengt ut en forumpost så folk blir obs på det, å vi slipper å tenke på det som kommer bort fra basen.

Dette er ikke slengt ut med en dårlig tone, og ihvertfall ikke et forsøk på å lage dårlig stemning, det er heller et forsøk på å få vist at noen folk bryr seg, og at dette bør tas tak i.

Marius

Hei Bendiksen!

Vi er fullt klar over problemene. Det var som sagt en hacker på serveren for 2 dager siden, og han sprengte alt av cinder og metalfloors i alle baser på serveren. Vi har tatt 3 rollbacks på 2 dager nå, for å få alt som det skal igjen, men på en eller annen måte har det resat seg ved neste RS.

Men det er klart at vi tar en ny rollback, om ting ikke er som det skal. Husk at det er ikke bare dere som har bygd baser og brukt mange timer på dette, så det er alles interesse å få ting tilbake som det skal :)

Siste Rollback var i går kveld kl 22 ca, og da var alle basene ok, jeg var selv å sjekket deres base, men ved RS kl 04 i natt, har alt blitt ødelagt igjen.

Vi jobber med saken! :)

Ok! :)

Hadde ingen anelse om at dere hadde hatt rollback i går kveld, da beklager jeg!

Men hadde vært greit med en update i forum så hadde jeg jo vært klar over dette! ;)

Da tar jeg ting med knusende ro å regner med det ordner seg etterhvert!

Takk!

Vi gjør en rollback akkurat nå, så alt burde være ok igjen. Og det som evt er stjelt er jo tilbake såklart.

beklager dårlig info på forumet. Vi skal absolutt bli bedre på det.

Vi ga forresten litt info i denne tråden ang rollback, i går.

Etter at jeg mistet alt i går kveld så har jeg mistet alt på nytt igjen.

Hadde fått satt opp en safe i natt og kjøpt meg en suv (klokken 1-2 i natt). Denne gangen fikk ikke vi noe advarsel...

Edit: Ser ut til at det blir å ordne seg. :)

Edited by aBaDmAn

Nå mista dere akkurat meg som spiller.

Bygd basen ferdig 3 ganger nå, ink mista 8 briefs, maaws, m107, lapuna, dmr ++++

Nekter og bygge alt det der igjen.

Over og ut!

Nr1. Biffen

Nå mista dere akkurat meg som spiller.

Bygd basen ferdig 3 ganger nå, ink mista 8 briefs, maaws, m107, lapuna, dmr ++++

Nekter og bygge alt det der igjen.

Over og ut!

Nr1. Biffen

Beklager at det måtte bli sånn. Dessverre så ble ikke rollbacken vi gjorde sist permanent. Derfor måtte vi dessverre gjøre det igjen, da over 60% av basene var ødelagte.

Du kan gjerne få erstatning for det du har bygd, eller om så få alt i byggmateriale tilbake.