R3b0rn 35 Report post Posted December 7, 2014 Map: Zavod. Lag 1 starter som US Commander knutlb Alpha Squad - Hardware TB-Iceman (SL) m1cr0play Zalto66 Mr_Oppedal TheStho11 Bravo Squad - Air Nirexx (SL) OlaaNordmann joakim2006 FFAa-WrathchilD Grega216bf4 Charlie Squad Mislykket (SL) Incken Sinnamulti Randomizor schrauben06 Delta Squad MaskotFeffe (SL) Kampsauen Skanseng Prixxmyo Cryptic Echo Squad BadArnt (SL) senpai_norixxon ESC-Senator Smeden Foxtrot Squad Ivar5576 (SL) Sigralix Eosthegamer Lervik Golf Squad Bjarte00 (SL) veben123 Peryton T3rixer Commander og SquadLeaders bør avtale tid for å samlast for å legge taktikk i forkant av bigwar og sjekke at whisper fungerer. Sjekke denne tråden for info 4 Share this post Link to post Share on other sites
knutlb 24 Report post Posted December 8, 2014 Satser på at vi planlegger tactics i kveld. Kommer på mumble ca. 20.00. 1 Share this post Link to post Share on other sites
TheStho11 32 Report post Posted December 8, 2014 hann stho skal kjør panservogn Hahahahah! I shall rek u LAG 2 1 Share this post Link to post Share on other sites
Mislykket 33 Report post Posted December 8, 2014 Spennende squad dette her.. Blir gøy.. Tror det blir jevne lag så dette blir en hard kamp! 1 Share this post Link to post Share on other sites
Prixmyo 11 Report post Posted December 8, 2014 Får ikke vært med på å planlegge taccs idag, jobber til 2330 og da har vel de fleste lagt seg. :/ Share this post Link to post Share on other sites
Cryptik 6 Report post Posted December 8, 2014 Nais squad det her! Jevne lag og, så detta blir tøft! Nå er jeg fisefin, men navnet mitt skrives med "k" på slutten, ikke "c" Hehe Hvis det er noe taktikk-møte så kommer jeg litt etter 2000... Share this post Link to post Share on other sites
TB-Iceman 240 Report post Posted December 8, 2014 BLITZKRIEG! 2 Share this post Link to post Share on other sites
Nirex 26 Report post Posted December 8, 2014 Er det tacc møte i dag 20:00 ? Share this post Link to post Share on other sites
TheStho11 32 Report post Posted December 8, 2014 BLITZKRIEG! Ja vi kjører jo tanks såe Share this post Link to post Share on other sites
knutlb 24 Report post Posted December 8, 2014 Satser på litt planlegging i dag 20.00. Alle på laget(spesielt SL) som ønsker å være med er velkomne. 1 Share this post Link to post Share on other sites
TheStho11 32 Report post Posted December 8, 2014 Satser på litt planlegging i dag 20.00. Alle på laget(spesielt SL) som ønsker å være med er velkomne. Stikker innom en tur etter trening 1 Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted December 8, 2014 Servern er satt opp uten passord, hvis noen vil øve på tactic's 2 Share this post Link to post Share on other sites
Oppedal 1 Report post Posted December 9, 2014 Er det mulig å få komme i vanlig squad? Vil helst være inf! Share this post Link to post Share on other sites
noriixon 5 Report post Posted December 9, 2014 Er det mulig å få komme i vanlig squad? Vil helst være inf! Om det er mulig så kan jeg godt bytte med deg (Er i Echo squad) Share this post Link to post Share on other sites
knutlb 24 Report post Posted December 9, 2014 For min del som commander er dette i orden. Opp til drifterne å godkjenne et endelig. Share this post Link to post Share on other sites
Oppedal 1 Report post Posted December 9, 2014 Er det mulig å få komme i vanlig squad? Vil helst være inf! Om det er mulig så kan jeg godt bytte med deg (Er i Echo squad) Det går nok bra, vi bytter! Share this post Link to post Share on other sites