Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
nightzirch

Episke random CS:GO klipp

Recommended Posts

Synes denne var ganske episk, selv om jeg selvfølgelig har det sånn hver kveld i Battlefield da - kanskje litt mer skill å få det til i CS:GO?

Ganske så ellevilt og leser motstanderen perfekt, og det første killet hans så tar han ut verdens beste AWP'er, kennyS/carryS.

Også rimelig flott at han ikke reloader AWP'en sin å dreper siste fiende med sin siste kule.

Ganske så ellevilt og leser motstanderen perfekt, og det første killet hans så tar han ut verdens beste AWP'er, kennyS/carryS.

Også rimelig flott at han ikke reloader AWP'en sin å dreper siste fiende med sin siste kule.

Reloading er for feiginger.. Man lader ikke før alle skuddene er brukt...

Bortkastet tid.

Som en 100% fragmovie ja. Men Cologne 2014 Highlights er det beste som ligger ute, tror jeg. :D

Men så har vi denne også, fra Katowice tidligere i år. En av de mer sinnsyke clutchene som er der ute.

http://youtu.be/-AIdhVKTDes

• Like 1

"Gotta be kidding me" og "WHAAAAT?" fra Anders er nok de to setningene som gjør meg mest pumped up!

• Like 1

"Gotta be kidding me" og "WHAAAAT?" fra Anders er nok de to setningene som gjør meg mest pumped up!

Indeed!

Også dukket denne opp på hltv i dag. Herregud Xizt er så fette undervurdert.

http://youtu.be/p3MOZjuA5U0

Jeg er medlem i CSGO Norge på facebook. For dere som ikke vet hva dette er, er det en gruppe med 14000 medlemmer der 80% er den fortapte generasjonen i Norge.

Dette dukket opp der i dag:

Hallo dere jeg solgte nettopp en sykkel. og fikk 1250,-

Ser etter en kniv helst KARAMBIT til rund 1000,-

Og resten bruker på case.

Er dette en god ide?

• Like 1

Jeg er medlem i CSGO Norge på facebook. For dere som ikke vet hva dette er, er det en gruppe med 14000 medlemmer der 80% er den fortapte generasjonen i Norge. Dette dukket opp der i dag:
Hallo dere jeg solgte nettopp en sykkel. og fikk 1250,- Ser etter en kniv helst KARAMBIT til rund 1000,- Og resten bruker på case. Er dette en god ide?

:lol: :lol: :lol:

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...