Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
nightzirch

Episke random CS:GO klipp

Recommended Posts

Ser ikke ut som vi har noen tråd for å poste episke random CS:GO klipp. Meningen med tråden er å dele småfilmer vi finner på YouTube/nettet som kan være av interesse for flere.

Jeg setter i gang med en råfet 1v4 clutch av n0thing MENS han freestyle rapper.

Her er også 90 seconds with pasha, en haug med episke frags.

• Like 2

Har den i en annen post på forumet her, men.. Siden det er random får det bare går.

Skulle ut av palace på A site Mirage. Skal spotte bort mot CT stairs og får (u)heldigvis trykket en gang på skyteknappen. :D

• Like 1

Haha, var mye bra på den slippelisten du linka der, humaN. Syntes denne var artig :p

PS! Skuffa da jeg hørte deg si "Hvem i helvette er nightzirch?" til Philip på streamen igår...

PS! Skuffa da jeg hørte deg si "Hvem i helvette er nightzirch?" til Philip på streamen igår...

Altså... Jeg kan forklare.

Aldri hørt noen si nicket ditt og jeg skjønte ikke hva eller hvem han pratet om. :(

Altså... Jeg kan forklare.

Aldri hørt noen si nicket ditt og jeg skjønte ikke hva eller hvem han pratet om. :(

:(

FInt skudd men pokker heller, 1min og 34 sekunder på et kill...

Jau, kanskje du har gått glipp av de fire andre killene som var i "bonusklippet" i en 1v4 clutch på nuke :p (Ikke at det var noe syke kills, men jeg suger i cs:go og er rimelig fornøyd når jeg får 4 kills på en runde :p)

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...