Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
cri74

BIGWAR #13 Forumtråd

Recommended Posts

BigWar%20Artikkel.jpg

Tirsdag 9/12/14 | Påmelding www.bigwar.no | Oppmøte 1 time før kampstart | Mumble er obligatorisk

Ansvarlige administratorer for Bigwar: Reborn og MaskotFeffe| Nyhetsannonsering

Avmeldingstråden | DOGTAGS

Merk at påmeldingen starter onsdag 3. desember kl 18. Det krever kun en enkel registrering uten mail bekreftelse eller passord. Du må være registrert på forumet, og det anbefales at du holder deg oppdatert på Battlefield 4 bigwar forumet i dagene før bigwar for å få med deg laglister og eventuelle endringer på den.

Map som blir spilt er Zavod

• Like 3

Endelig! :DDDDDDDD :DDDDDDDDDDD

STHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOhohohohohooooooooooo

Stiller opp som komentator jeg hvis det er mulig :)

Viktig at det ikke blir for høy fjortisfaktor på kommenteringa(ikke at det har vært det før men).

Hold det profesjonelt :p

• Like 1

Fitte faen det var så tidlig som 18.00 ja... Kan vi utsette det en time? Så rekker jeg å bli med fra starten av :p

.. Trodde 9.des var en onsdag... Ikke tirsdag

Fitte faen det var så tidlig som 18.00 ja... Kan vi utsette det en time? Så rekker jeg å bli med fra starten av :p

.. Trodde 9.des var en onsdag... Ikke tirsdag

Det er vel påmeldinga? Kampen er vel 21.00?

Yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay! ^_^ Da kan jeg trene kids OG spille dataspill :D

Må ærlig innrømme jeg gleder meg. Har ikke spilt bf4 eller spilt med gjengen på hælvettes lenge, og det savnes!

• Like 1

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...