cri74 880 Report post Posted November 30, 2014 Tirsdag 9/12/14 | Påmelding www.bigwar.no | Oppmøte 1 time før kampstart | Mumble er obligatorisk Ansvarlige administratorer for Bigwar: Reborn og MaskotFeffe| Nyhetsannonsering Avmeldingstråden | DOGTAGS Merk at påmeldingen starter onsdag 3. desember kl 18. Det krever kun en enkel registrering uten mail bekreftelse eller passord. Du må være registrert på forumet, og det anbefales at du holder deg oppdatert på Battlefield 4 bigwar forumet i dagene før bigwar for å få med deg laglister og eventuelle endringer på den. Map som blir spilt er Zavod 3 Share this post Link to post Share on other sites
RonkEnSkunk 70 Report post Posted November 30, 2014 Håper alle kan bli med på dette Share this post Link to post Share on other sites
glost 31 Report post Posted November 30, 2014 Gleder meg Share this post Link to post Share on other sites
TheStho11 32 Report post Posted November 30, 2014 Endelig! :DDDDDDDD :DDDDDDDDDDD STHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOhohohohohooooooooooo Stiller opp som komentator jeg hvis det er mulig Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 236 Report post Posted December 1, 2014 +1 som kommentator (tror jeg). Hadde vært kjekt avbrekk fra eksamenslesing. Share this post Link to post Share on other sites
TB-Iceman 240 Report post Posted December 1, 2014 Tror ihvertfall at Truls sa at han ville være kommentator. Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted December 1, 2014 Viktig at det ikke blir for høy fjortisfaktor på kommenteringa(ikke at det har vært det før men). Hold det profesjonelt 1 Share this post Link to post Share on other sites
Multicyber 376 Report post Posted December 4, 2014 Fitte faen det var så tidlig som 18.00 ja... Kan vi utsette det en time? Så rekker jeg å bli med fra starten av .. Trodde 9.des var en onsdag... Ikke tirsdag Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted December 4, 2014 Fitte faen det var så tidlig som 18.00 ja... Kan vi utsette det en time? Så rekker jeg å bli med fra starten av .. Trodde 9.des var en onsdag... Ikke tirsdag Det er vel påmeldinga? Kampen er vel 21.00? Share this post Link to post Share on other sites
glost 31 Report post Posted December 4, 2014 Kampen starter kl 21 ja, oppmøte er kl 20 Share this post Link to post Share on other sites
Multicyber 376 Report post Posted December 4, 2014 Yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay! ^_^ Da kan jeg trene kids OG spille dataspill Må ærlig innrømme jeg gleder meg. Har ikke spilt bf4 eller spilt med gjengen på hælvettes lenge, og det savnes! 1 Share this post Link to post Share on other sites