Gen 1 Report post Posted November 12, 2014 Hei. Hvordan får jeg den til å fungere? Det som jeg har gjort til nå: -opprettet autoexec.cfg filen -skrevet inn exec autoexec.cfg nederst i config.cfg Jeg har skrivebeskyttet config.cfg filen min da det jeg skrev der forsvant hver gang jeg startet spillet. visst jeg prøver å kjøre autoexec filen min med kommandoen "exec autoexec.cfg" i console så skjer det ingenting.. håper noen kan hjelpe meg litt med dette Quote Share this post Link to post Share on other sites
Krigsforbryter 624 Report post Posted November 12, 2014 prøv med "+exec autoexec.cfg" i startup commandoen sammen med eks -console Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gen 1 Report post Posted November 12, 2014 funket heller dårlig det Quote Share this post Link to post Share on other sites
humaN 558 Report post Posted November 12, 2014 exec autoexec er det som skal skrives i console. selve .cfg filen kan ikke hete autoexec.cfg, kun autoexec. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Krigsforbryter 624 Report post Posted November 12, 2014 skal funke med +exec også Console variables +<console variable> <arg> - Sets the Cvar (or console variable) to the specified setting. Ref: https://developer.valvesoftware.com/wiki/Command_Line_Options#Command-line_parameters_5 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Wigami 9 Report post Posted November 12, 2014 Er du sikker på at autoexec-filen er en .cfg-fil og ikke bare heter .cfg og egentlig er en .txt ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lakrisalen 128 Report post Posted November 13, 2014 Er du sikker på at autoexec-filen er en .cfg-fil og ikke bare heter .cfg og egentlig er en .txt ? er nok dette som er problemet. Åpne autoexec i notepad, Lagre navn autoexec.cfg Lagre som type: ALLE FILER.(den er viktig) ellers blir det txt Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gen 1 Report post Posted November 13, 2014 Det funket tusen takk for hjelpen 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gen 1 Report post Posted November 14, 2014 Nytt problem. når jeg skriver inn : exec autoexec.cfg i config.cfg så lagres det ikke.. hver gang etter jeg har startet spillet å lukker det, så er det jeg skrev i config.cfg borte. prøvde å skrivebeskytte filen, det funket en stund. Men så fikk jeg plutselig opp dette da jeg skulle inn på servere: "issue with computer blocking vac system" dette forsvant så snart jeg fjernet skrivebeskyttelsen. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lakrisalen 128 Report post Posted November 14, 2014 har du andre .cfg i /cfg mappen som motarbeider hverandre? Eller fjern/copy/paste filene du har i mappen. Lag deretter en helt ny autoexec.cfg og prøv på nytt.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gen 1 Report post Posted November 15, 2014 cfg filer i cfg mappen min: 1. 360controller.cfg 2. ai.cfg 3.autoexec.cfg 4.config.cfg 5.game.cfg 6.skill1.cfg alle .cfg filer har vært der hele tiden, bortsett ifra autoexec som jeg har laget selv. Har prøvd å laget en ny autoexec, men samme problem med selve config.cfg. har prøvd å slettet config.cfg før jeg startet spillet, men det jeg skriver inn i den nye config.cfg fila blir borte så snart jeg har startet spillet. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lakrisalen 128 Report post Posted November 15, 2014 tror du skal skrive "exec autoexec.cfg" i config.cfg. det er da den som er default cfg. Jeg har ikke noen autoexec.cfg. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gen 1 Report post Posted November 15, 2014 Jeg skriver "exec autoexec.cfg" i config.cfg. Men det forsvinner fra config.cfg med engang jeg starter spillet. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lakrisalen 128 Report post Posted November 15, 2014 er du administrator på windows? er config.cfg skrivebeskyttet? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gen 1 Report post Posted November 16, 2014 er admin ja, config.cfg er ikke skrivebeskyttet. jeg prøvde å skrivebeskyttet den, men som du ser lenger opp her så fikk jeg etterhvert opp "issue with computer blocking vac system" når jeg skulle inn på servere. Quote Share this post Link to post Share on other sites