cri74 880 Report post Posted November 10, 2014 All about that bass.. Les hele artikkelen... 6 Quote Share this post Link to post Share on other sites
drozo 68 Report post Posted November 11, 2014 Fantastisk! Gj Plaindog Quote Share this post Link to post Share on other sites
Senator 466 Report post Posted November 11, 2014 Det var raskt, ble veldig bra Quote Share this post Link to post Share on other sites
Shadow666 30 Report post Posted November 11, 2014 Topp video! ..og veldig imponerende kostymer! (første gang jeg har sett en dansende sith btw) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Plaindog 127 Report post Posted November 12, 2014 Takk takk. Det varmer en gammel sjel Spre filmen til venner og kjente så blir jeg glad Quote Share this post Link to post Share on other sites
humaN 558 Report post Posted November 12, 2014 Sykt hva du får til med et ambulanse lys og kamera. Artig å se videoer fra helgen. Gleder meg til når resten kommer. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nirex 26 Report post Posted November 12, 2014 humaN sitter bare å fapper i allefall. Quote Share this post Link to post Share on other sites