nightzirch 578 Report post Posted November 8, 2014 Blizzards nye satsning innen FPS. Ser meget interessant ut! Ser nesten litt ut som TF2 på crack Share this post Link to post Share on other sites
Jackal.no 200 Report post Posted November 8, 2014 Gleder meg! Share this post Link to post Share on other sites
humaN 558 Report post Posted November 11, 2014 Hyyyyyype! Share this post Link to post Share on other sites
humaN 558 Report post Posted November 10, 2015 Her må det tørkes støv! Ny trailer kom på Blizzcon i helga! http://youtu.be/UEYp1RTvllM http://www.twitch.tv/warcraft/v/24306246?t=95m50s Hør på pumpa fra publikum! Share this post Link to post Share on other sites
PzN 48 Report post Posted November 10, 2015 Ser ganske kult ut Kommer sikkert til å koste 99kr måneden siden det er Blizzard, men... Share this post Link to post Share on other sites
Jackal.no 200 Report post Posted November 10, 2015 Ingen månedsavgift. men origin versjonen koster 60€ Share this post Link to post Share on other sites
glost 31 Report post Posted November 10, 2015 Eller 40€ for grunnpakken Share this post Link to post Share on other sites
humaN 558 Report post Posted November 11, 2015 Å HERREGUD FÅTT BETA! Share this post Link to post Share on other sites
Jackal.no 200 Report post Posted November 11, 2015 kuk Share this post Link to post Share on other sites
humaN 558 Report post Posted November 11, 2015 Fjerde gamet i dag, faen å artig! Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted November 11, 2015 Meh. TF2 møter [insert random moba here]? Share this post Link to post Share on other sites
GoosE 6 Report post Posted November 11, 2015 Want beta NOW! Share this post Link to post Share on other sites
Klovnious 182 Report post Posted November 11, 2015 Meh. TF2 møter [insert random moba here]? Tenkte det samme, spiller heller TF2 enn det her, ser prikk likt ut Share this post Link to post Share on other sites
humaN 558 Report post Posted November 11, 2015 Meh. TF2 møter [insert random moba here]? Tenkte det samme, spiller heller TF2 enn det her, ser prikk likt ut Overhodet ingenting som er likt, lel. 21 Heroes, absolutt ingen er like. Satt opp til counters, dynamiske objectives pluss en brukerbase som blir 100 ganger større enn TF2. Share this post Link to post Share on other sites
humaN 558 Report post Posted March 8, 2016 http://youtu.be/OKv-GSArdPY Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted May 5, 2016 Den åpne betaen er live og det er bare å laste ned. Har spilt det i noen timer og det er ganske moro. Share this post Link to post Share on other sites
Jackal.no 200 Report post Posted May 5, 2016 Har spilt noen dager liker veldig godt. Share this post Link to post Share on other sites
humaN 558 Report post Posted May 5, 2016 Vi er nødt til å få til et custom 6v6 game i løpet av helga, det er så forbaska artig. Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted May 8, 2016 Synes dette var et morsomt avkoblingspill og håper de holder matchmaking til level osv, tipper jeg lett kan ble supereid av folk som spiller mer enn meg selv Share this post Link to post Share on other sites
Hauger 37 Report post Posted June 6, 2016 Syns selv det er veldig gøy, og casual, kan fortsatt bli sint pga folk som "ikke spiller objectivet", men det får gå Heter forøvrig Hauger #2445 på battle.net. Og her er 2 vids der jeg er teit: Share this post Link to post Share on other sites
SerpenS 46 Report post Posted June 6, 2016 det er gøy, minner om TF2 Share this post Link to post Share on other sites
Hauger 37 Report post Posted October 17, 2016 Er det folk her som spiller? Litt lei fucktards som ikke kan å snakke Share this post Link to post Share on other sites
bfdck 10 Report post Posted October 31, 2016 Du må gjerne adde meg, Hauger. Er litt downtime på PC'en for øyeblikket, men så fort jeg får den reparert er jeg tilgjengelig for OW-tafsing. --- Share this post Link to post Share on other sites
Photon 77 Report post Posted December 6, 2016 Overwatch er det eneste spillet jeg spiller for tiden, digger det fortsatt :). Pleier å ligge rundt medium plat. Photon#21616 Share this post Link to post Share on other sites
R3b0rn 35 Report post Posted December 7, 2016 Jeg spiller! startet sesongen med litt under middels gold og snuser nå på platinum med en rating på 2496. Aldri spilt comp i OW før så dette er gøy, går bare oppover i rating for min del hehe. Trenger folk og spille med. Reborn#21297 Share this post Link to post Share on other sites