cri74 880 Report post Posted November 5, 2014 Vinn de siste billettene.. Les hele artikkelen... Quote Share this post Link to post Share on other sites
TheStho11 32 Report post Posted November 5, 2014 Stho kommer på Lørdag! Quote Share this post Link to post Share on other sites
MrPannekake 1 Report post Posted November 5, 2014 Når kommer det mest bf.no medlemme? Er vel største grunnen til at jeg tar turen innom:) Quote Share this post Link to post Share on other sites
glost 31 Report post Posted November 5, 2014 Jeg kommer på lørdag 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
RonkEnSkunk 70 Report post Posted November 5, 2014 Når kommer det mest bf.no medlemme? Er vel største grunnen til at jeg tar turen innom:) Det kan jeg vel garantere at det blir lørdag. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dommern 6 Report post Posted November 6, 2014 lørdag! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Plaindog 127 Report post Posted November 6, 2014 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Senator 466 Report post Posted November 6, 2014 Kommer fredag og lørdag Quote Share this post Link to post Share on other sites
RocKy_KiLLeR_87 47 Report post Posted November 6, 2014 Fredag og lørdag Quote Share this post Link to post Share on other sites
bshagen 125 Report post Posted November 7, 2014 Dukker opp på lørdag! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Reppelars waits for nobody 30 Report post Posted November 7, 2014 Skulle kommet om jeg hadde bodd litt nærmere... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Knuddy 0 Report post Posted November 7, 2014 Kommer innom på lørdagen Quote Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted November 7, 2014 6 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Fiskervenn 50 Report post Posted November 8, 2014 til og med ei potteplante edit. ser slapp ut, gi den litt red bull Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted November 8, 2014 Det var gøy og få noen ansikt på alle nicka 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mariell 48 Report post Posted November 8, 2014 Tror potteplanta ikke var ekte :/ jeg snubla litt inn i den.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
home 88 Report post Posted November 8, 2014 !!!!!!!!!!!!!! Irriterende å bo så langt unna. Skulle gjerne hilst på Quote Share this post Link to post Share on other sites
Wheelxflexlex6 245 Report post Posted November 9, 2014 Ey den potteplanten har stått bak garasjen i 5 år! Vær snill mot mot den. Utrolig kul messe med sinnsykt kule folk! Tror faktisk at senni og human gifter seg etter denne kvelden, da med ronken som forlover. Takk for ikveld folkens. (Btw hvor faen ble det av de coaplayerne??) 4 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hawkhill 295 Report post Posted November 9, 2014 Får se om det blir med meg neste gang :-) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted November 9, 2014 Hadde jeg vært homo hadde ronken ryki på en smell veit jeg 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted November 9, 2014 Morsom etterfest på House of Nerds. Jeg husker en dame med rosa hår, pisk og noe håndjern også en dj med lys på hjelmen ses på spillexpo. Reborn ronken og jeg er på toget 4 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted November 9, 2014 Pics or it didn't happen. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Wheelxflexlex6 245 Report post Posted November 9, 2014 Jeg har en film som inneholder en jente med rosa hår og pisk i hånda sammen maskot som sitter på kne og skriker. Den er nok ikke egnet for dette forumet 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mariell 48 Report post Posted November 9, 2014 hahahaaa Quote Share this post Link to post Share on other sites