Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
qed

Ny bigwar?

Recommended Posts

hoihoi folkens?

hva skjedde med bigwars? ga de ansvarlige opp eller er det en pause?

det har kommet noen updates til spillet, og aktiviteten er fortsatt der, men vi trenger at de som var initiativtakere melder seg enten av eller på, så vi vet hva vi har å stille med!

En ny Bigwar hadde vært kult. Nå har vi jo Classic mode også, som i og for seg er det samme som Bigwar settings :) Har ikke sett Sofa på lenge :(

Hadde vært gøyt å være med i en bigwar... er en stund siden jeg har spilt da men bigwars er alltid gøyt! :D

Sofa og hermi har funnet tilbake til World og tanks og har klokket en del timer der i det siste.

Sofa er nok med bare han får beskjed, og reborn er vel ikke akkurat uaktuel han heller :)

Edit: sofa sitter i bigwar drifterrommet nå, men der er det jo ikke mange andre som har tilgang til og få tak i han :p

Sofa og hermi har funnet tilbake til World og tanks og har klokket en del timer der i det siste.

Sofa er nok med bare han får beskjed, og reborn er vel ikke akkurat uaktuel han heller :)

Edit: sofa sitter i bigwar drifterrommet nå, men der er det jo ikke mange andre som har tilgang til og få tak i han :p

Jeg kombiner World of Tanks og Battlefield, men jeg arrangerer heller ikke bigwar...

Ikke et dlc kart. Det blir altid færre som melder seg på da.

Ser den, har bare china rising dlc eller hva den het...

Lett med! Ønsker vanilla kart tho, premium er noe jeg aldri kommer til å sponse!

Blir ikke satt opp noen ny BigWar før vi har fått påmeldingsystemet i orden. Kommer mer informasjon så fort dette er fikset.

Med det sagt, kan jeg meddele at vi har bestemt oss for og kjøre et vanilla map så folk uten dlc/premium skal få sjansen til og være med.

• Like 4

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...