cri74 880 Report post Posted October 3, 2014 Det er helg!! Les hele artikkelen... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MaskotFeffe 18 Report post Posted October 3, 2014 Jeg er her enda jeg Bare at jeg ikke får til en dritt etter den nye patchen. Føler at jeg må lære alt på nytt ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
MaskotFeffe 18 Report post Posted October 3, 2014 Men skal være med på Fredagspub i dag Er jo så og si alltid med på puben ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
bshagen 125 Report post Posted October 3, 2014 Nå skulle jeg ønske jeg var hjemme nå! Men kos dere dere som kan! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nirex 26 Report post Posted October 9, 2014 (edited) Denne lagde jeg i forbindelse med en Fredagspub! BF4 Køddevideo #1 \\ Mislykka gleder seg på Fredagspub Edited October 9, 2014 by cri74 Hjalp til med riktig delelink fra YT så den kan ses her i forumet :) Quote Share this post Link to post Share on other sites
StianNorway 4 Report post Posted October 10, 2014 Hvor joiner man? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lakrisalen 128 Report post Posted October 10, 2014 Man joiner på mumble. Hvordan står i artikkelen. Quote Share this post Link to post Share on other sites