Sign in to follow this  
Djungelvraal

Banned uten grunn?

Recommended Posts

Hei Djungelvraal.

Det var feil steam du hadde gitt. den rette skulle være STEAM_0:0:12488148

Du ble permanent bannet i 2007 av Radar for bruk av wallhack.

Denne bannen kan ikke vi gjøre noe med. Om du ønsker å spille på våres servere, må du skaffe deg en ny steam id.

Mvh Lakrisalen

Klagemuransvarlig

Hei kaptein og serveradmin, Lakrisalen.

Grunnen til at jeg i det hele tatt gidder å skrive dette er fordi CS:GO community servers browsingen er full av bugs og det er sjeldent jeg finner gode surf servere som jeg kontinuerlig kan connecte til.

Jeg kan ikke klage på en ban fra 2007. Der jeg forresten la frem tydelige beviser til Radar på at kontoen min var stjålet under tidspunktet scriptet ble brukt. Hvor steam hjalp meg å gjenvinne konto og fjerne VAC utestengelse. Radar synset ikke posisjonen jeg stod i og ville ikke samarbeide i det hele tatt. På den tiden spilte jeg sjeldent annet enn 1.6 competitive kamper så derfor dreit jeg i Radar utestengelsen.

Jeg så på Radar som en seriøs anti cheat komponent i 1.6 miljøet helt til denne hendelsen. Oppførselen til "organisasjonen" var useriøs og jeg konkluderte med at de var upålitelig i sitt felt. Noe som det også viste seg at de var når det dukket opp liknende hendelser.

Jeg synes det er merkelig at en anmerkning fra en uoffisiell part, som på tidspunktet ikke ville behandle en simple sak som min seriøst. Og som ikke en gang er fra samme spill, skal ha noen innvirkning på dagens spill servere, 7 år senere.

Hvorfor dere lar Radar ha noe innvirkning på deres servere er helt ufattelig.

UTDATERT

MvH Djødenvraal

Ansvarsløs

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this