Hveding548 1 Report post Posted September 1, 2014 Hi! Quick made and short movie that i did make today with focus on lens effects as u clearly can see Not the best edit, but here it is anyways. Give feedback on the movie, thank’s! Remember to watch in 1080p! -Hveding Quote Share this post Link to post Share on other sites
TB-Iceman 240 Report post Posted September 1, 2014 From norway åsså skriver du ikke norsk? Quote Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted September 1, 2014 Hey Hveding Kanskje denne kan være til hjelp Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hveding548 1 Report post Posted September 2, 2014 La den ut på movienations å orket ikke oversette til Norsk = Lat. Takk cri74 Quote Share this post Link to post Share on other sites
nightzirch 578 Report post Posted September 2, 2014 Nå skal det sies at jeg ser svært lite fragmovies, men har fått sansen for og jeg trodde ærlig talt dette var en av dem. Effektene var svært overdrevne så det var vanskelig å få med seg hva som egentlig skjedde.For å ta et eksempel på en bra fragmovie (som jeg husker var poppiz da jeg spilte CSS), se under. Det er effekter (og masse av dem), men ikke overdreven bruk heller. De brukes som virkemidler for storytellingen i filmen. Jeg ser ingen grunn til at du skal ha så fælt mange blurry farger som svirrer rundt på skjermen. Dette ble litt negativt, men.. Sorry Quote Share this post Link to post Share on other sites
Multicyber 376 Report post Posted September 2, 2014 Heisann! Mitt tips ville være å prøve å få ting til å virke smooth... Jeg ble ærlig talt litt "plaget" av det blinkende lyset og at det var så lyst hele tiden Prøv heller å skap en chill følelse elns Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hveding548 1 Report post Posted September 3, 2014 Tenker dere da på noe slikt (redigeringen): Quote Share this post Link to post Share on other sites
nightzirch 578 Report post Posted September 3, 2014 Mye bedre Det du kunne gjort for å gjøre den enda fetere er å timemappe killsa så de synkes bra opp til musikken. Jeg ville forsåvidt også funnet en annen overgang. Det at den "skrellet" av fra hjørnet syntes jeg virket litt unaturlig. Tror det ville sett bedre ut uten noen overgang i det hele tatt. Ville også holdt bildet utenfra når du planter litt lenger så den varer litt ut i selve plantinga. Det ble litt for kjapt klipp og vinkel til at det ga noe serlig effekt. Quote Share this post Link to post Share on other sites