Sign in to follow this  
Plaindog

Norges skumleste sted

Recommended Posts

Var en tur i dag på Lier psykiatriske sykehus og filmet noen snutter for å teste det nye kameraet :) Skummelt jævla sted. Bare ta en titt

• Like 2

Har en artig historie om et kompis og onkelen som overnattet i et forlatt psykiatrisk sykehus...

Etter å ha gått igjennom sykehuset for å sjekke ut hvordan det var gikk de for å legge seg og begynte å fortelle skumle historier.

Så hører de at noe smeller i en av etasjene over, når de er midt i en fortelling. Så, hører de at heisen er i gang... og et pling, når heisen var i etasjen deres.

Så løpende ut av sykehuset kom de, soveposen liggendes igjen.

• Like 1

Kult plaindog! Har hengt mye der, samt dikemark i mine yngre dager :p Har mye morsomme historier derifra. Feks den ene gangen da det kom noen randoms mens vi var der. Vi ventet på loftet der hvor alle syklene stod, og skremte livskiten ut av dem når de kom, haha. Huff de ble skremt.

• Like 1

Nei det er ikke lov. På tiden jeg bodde borti området så kom securitas på rutine besøk hver kveld.

Noen som gjemte seg der for å prøve å skremme de?

Nei det vet jeg ikke, sikkert noen som tok sjansen på det :p Tror politiet ble innvolvert om noen ble tatt gjentatte ganger, så man løp de gangene de kom :)