Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
ingisen

�STEAM_0:0:26509805

Recommended Posts

Server: Hellfragger.no #6 Office Only

Tidspunkt: husker ikke

Brett: Office

Admin: husker ikke

Årsak: jeg spilte useriøst

Forklaring: Jeg drepte hostages og var uansvarlig med friendly fire. Jeg var useriøs på dette tidspunktet pga dårlige spillferdigheter (dårlig unnskyldning), og lot meg provosere av andres kommentarer angående ferdigheter.

Hei ingisen

Med den historikken du har hos oss, så er jeg usikker om vi skal unbanne deg.

Om du skriver en god nok grunn til å få en siste sjans, så er muligheten større.

Mvh Lakrisalen

Klagemuransvarlig

Hallo Lakrisalen, takk for at du svarte på innlegget!

Hva historikken angår må jeg ta ditt ord for det, da det er lenge siden jeg har spilt på hellfragger sine servere. Jeg kan imidlertid absolutt huske at jeg,som jeg nevnte, spilte veldig useriøst og var til bry for andre spillere.

Jeg kan derimot si at jeg i min etterpåklokskap har lært å både spille bedre og mer fornuftig.Feil kan begås av alle, og derfor ønsker jeg å få en ny sjanse. Jeg har skjerpet meg veldig og oppfører meg ok.

Jeg håper dere kan gi meg sjans!

Mvh

DIBZ

Hei Ingeisen/DIBZ.

Jeg velger nå og gi deg en sjanse til.

Du er nå unbannet og kan spille igjen på våres servere.

Men du bør holde deg til serverreglerne som du kan lese her: http://www.battlefield.no/om/bfno/regler/server/css

Om du blir sur når du spiler, bør du heller logge av og komme tilbake senere. Om du ikke oppfører deg ingame heretter, så vil du bli permbannet.

Mvh Lakrisalen

Klagemuransvarlig

Hei igjen Lakrisalen,

takker for hjelp så langt. Server reglene er lest og forstått. Jeg skal ha rådene dine i bakhodet fra nå av.

Vel møtt til en omgang!

Mvh

DIBZ

• Like 1

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Create New...