Sign in to follow this  
Zoby^

Public-serverne nede

Recommended Posts

Jau, nå har serverne vært nede i... tja vet ikke hvor mange dager.

Hvor er server admins, og er det noen som i det heletatt sjekker serverne?

CS:GO er i en voksende fase for tiden, og jeg kunne gjerne tenkt meg å spille på norske servere istede for svenske.

Ja, dette er da vel fordi ingen som har hatt tiden\orken til å fikse opp serverne til en kvalitet som Hf må levere.. Vi har nesten ingen admins på csgo.. Vi har nesten ingen server driftere som har tid til og sette seg ned og fikse en server.. Og hver gang det er noe fremgang i server driftinga så kommer det updates fra Valve som gjør at alt blir "nullstilt" og man må starte med og feilsøke alt igjen.. også har man da brukt dager på å få istad en server sikkelig også sitter man igjen med null :( Dette blir veldig frustrende når man da sitter med alt alene. jeg må ha hjelp for å få endene til å møtes.. Så om noen som er flinke med data og cs i sin helhet.. så er det ikke vanskeligere enn å sende meg pm med søknad.. bruk malen for å søke admin og gjøre om til drifter.

søker noen faktisk etter servere på GO? :p

Ja faktisk, det er svært mange community servere oppe, bare se f.eks brutalcs.nu - Før om årene var det tusenvis av timer kos på hellfragger serverne.

Ja, dette er da vel fordi ingen som har hatt tiden\orken til å fikse opp serverne til en kvalitet som Hf må levere.. Vi har nesten ingen admins på csgo.. Vi har nesten ingen server driftere som har tid til og sette seg ned og fikse en server.. Og hver gang det er noe fremgang i server driftinga så kommer det updates fra Valve som gjør at alt blir "nullstilt" og man må starte med og feilsøke alt igjen.. også har man da brukt dager på å få istad en server sikkelig også sitter man igjen med null :( Dette blir veldig frustrende når man da sitter med alt alene. jeg må ha hjelp for å få endene til å møtes.. Så om noen som er flinke med data og cs i sin helhet.. så er det ikke vanskeligere enn å sende meg pm med søknad.. bruk malen for å søke admin og gjøre om til drifter.

Skjønner veldig godt frustrasjonen, har vært i dine sko tidligere. Desverre har ikke jeg kunnskapen som skal til for å drifte og vedlikehold servere, har bare masse med tid til å spille på serverne.

Når jeg prøvde meg igår så var DM serveren en helt vanlig casual server uten settings, og jeg kom ikke inn på surf.

Status:

#1 Allmaps OK

#2 Deathmatch Ikke satt opp

#3 bhop Nesten OK

#4 Aim OK

#5 Minigames Course OK

#6 Office Only OK

#7 Surf OK

Det gjenstår en del "småting" på enkelte servere. Blandt annet at chatranks (!rank) ikke fungerer. Ranks blir fremdeles logget og postet.

Alle servere merket OK er satt opp med plugins og maps for sine spillmoder og fungerer fint! :)

Alle serverne er nede ATM pga noen configsfeil.. Dette vil bli fiksa opp i :)