Jump to content
Battlefield.no

Recommended Posts

Skal vi møtes i morgen, alle sammen? Jeg jobber, men har med kameramann og skal lage reportasjer i morgen kveld. Kommer til stedet rundt 17 tiden tror jeg.

• Like 2

forstår jeg det korrekt hvis alle her kjøpte plasser ved siden av hverandre, og nå har dere blitt flyttet helt random rundt?

forstår jeg det korrekt hvis alle her kjøpte plasser ved siden av hverandre, og nå har dere blitt flyttet helt random rundt?

Tror de som reserverte plasser ville få tildelt nye plasser men dem fikk velge osv. og sitte ved siden av den dem ville sitte ved siden av.

Må ærlig talt si at Gigacon var stor skuff. Kan tenke meg lanet var mye artigere, men det var jo ikke jeg på siden jeg vant gratisbilletter til expo delen. Som jeg forøvrig trodde kom til å bli fantastisk.

"Vår expo byr på utallige timer med underholdning med mange store og kjente utstillere. Du får muligheten til å prøve det nyeste av hardware, spill og konsoller, oppleve noen av verdens største artister samt møte verdens største streamere, gamere og YouTube profiler på arrangementet! Les mer om vårt expo område her."

For det første var esporten helt ok, selvom det var meget dårlig lyd på annlegget, så man hørte såvidt noe fra kommentatorene. Ihvertfall på CSGO.

Og den nyeste spillteknologien var Occulus Rift versjon 1? Ikke den nyeste utgaven? Stod også at det skulle være mulig å teste de nye konsollene. Jeg fant kun noen PS3 i Battery Lounge med Tekken.

Det gøyeste jeg og kompisen min hadde var i arkadehallen, og på hotelletrommet mens vi så på Colbert Report.

Samt hotellbar og bytur. Pingpong bordet på hotellet var også kjekt i flere timer.

Også en scene som var TBA som aldri ble annonsert?

Men var artig å se Outland butikken der.

Og bli zoomet heftig inn på CS:GO skjermene opptil flere ganger under kvaliken.

• Like 1