Gambler 419 Report post Posted August 10, 2014 Jeg har en gmail konto knyttet opp til min Android mobil, og dum som jeg er hender deg jeg gjør noen ingame app kjøp på et spill. Men nå i det Siste så har det kommet en nettside der man kan handle gems (til spillet) for halve prisen av hva det koster ingame. Men når jeg bestiller på nett må jeg gi ut mail og passord ( det er en mail som ikke er knyttet opp til noe annet en spillet) For di må logge på min bruker på spillet for at jeg skal få mine gems, men Google forhindrer at di får logget på (som en sikkerhet) fordi det er fra USA. Jeg finner ikke ut hvor jeg slår av noe sånt på innstillinger, noen her som har vært borti det samme? Share this post Link to post Share on other sites
ProstGotvin 67 Report post Posted August 10, 2014 Jeg hadde aldri i verden gitt bort mailpassordet til noen uansett hvor billig det er.. Det er garantert svindel! 1 Share this post Link to post Share on other sites
Jackal.no 200 Report post Posted August 10, 2014 100% svindel når de spør om passord Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted August 10, 2014 Jada, følte på meg at det kom til og slenge sånne utsagn. Svindel eller ikke jeg har gjort det tidligere og da har det fungert, og jeg kjenner 11 andre som også har gjort det ( om vi er dumme får være opp til dere og avgjøre ) Share this post Link to post Share on other sites
Gal Sektleder 342 Report post Posted August 10, 2014 Don't! Just...don't! Det er ikke å bare slenge ut utsagn, det er som om butikkansatte skulle si deg "Da trenger jeg bare pinkoden til kortet ditt, takk" 1 Share this post Link to post Share on other sites
Roy-Inge 17 Report post Posted August 11, 2014 Google sin mail er ganske sikker, kanskje noen ganger for sikker. Du har ikke aktivert sikkerhetsnivå 2? Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted August 11, 2014 ikke aktivert det nei 1 Share this post Link to post Share on other sites