Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
VenoMeisther

Vaskemaskin dør vil ikke åpnes...

Recommended Posts

Tror der jeg trykker på den runde døren ikke klarer å få fatt i den knotten som bestemmer om døra er låst eller ikke. Noen som har hatt samme problemet før.. Trenger hjelp

Om du har startet et vaskeprogram, så må det gå seg ferdig før du kan åpne døra. Uansett om du avbryter programmet.

(pro-tip, fra den gangen jeg var styreleder i facebookgruppa "Ungkarer som vasker klærne sine selv")

:p

• Like 1

Haha :p Aldri hørt om det før. Det kan hende at låsen ikke har "aktivert" seg. Har du prøvd og skru av (dra kontakten ut) maskinen, og tatt en vask til? Kanskje maskinen åpner den opp da.

Om du har startet et vaskeprogram, så må det gå seg ferdig før du kan åpne døra. Uansett om du avbryter programmet.

(pro-tip, fra den gangen jeg var styreleder i facebookgruppa "Ungkarer som vasker klærne sine selv")

:p

Ja, eller det :)

Etter en del slit fikk jeg opp døren innenifra da det er åpent under, er visst en plastikk ting som skal dra låsen fram og tilbake som er ødelagt og drar ikke dritten frem og tilbake så må bestille ett nytt dør håndtak:S

Faen ta plastikk!

• Like 2

Slutt å snakk om vaskemaskiner når jeg trenger hjelp til å finne ut hva jeg skal ha til tv'n min! :p

Hva er viktigst? TV eller vaskemaskin?

Vaskemaskin selvsagt. Hvem trenger tv? Bare å gå ut i det virkelig liv og du vil oppdage at verden er mer spennende enn den firkantete boksen. :)

Slutt å snakk om vaskemaskiner når jeg trenger hjelp til å finne ut hva jeg skal ha til tv'n min! :p

Hva er viktigst? TV eller vaskemaskin?

Vaskemaskin selvsagt. Hvem trenger tv? Bare å gå ut i det virkelig liv og du vil oppdage at verden er mer spennende enn den firkantete boksen. :)

Fu!

Men fikk det til selv for tenk! Trenger ikke hjelp av vaskedamer. :D

• Like 1