VenoMeisther 325 Report post Posted August 5, 2014 Tror der jeg trykker på den runde døren ikke klarer å få fatt i den knotten som bestemmer om døra er låst eller ikke. Noen som har hatt samme problemet før.. Trenger hjelp Quote Share this post Link to post Share on other sites
BearH 76 Report post Posted August 5, 2014 Om du har startet et vaskeprogram, så må det gå seg ferdig før du kan åpne døra. Uansett om du avbryter programmet. (pro-tip, fra den gangen jeg var styreleder i facebookgruppa "Ungkarer som vasker klærne sine selv") 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Wheelxflexlex6 245 Report post Posted August 5, 2014 Haha Aldri hørt om det før. Det kan hende at låsen ikke har "aktivert" seg. Har du prøvd og skru av (dra kontakten ut) maskinen, og tatt en vask til? Kanskje maskinen åpner den opp da. Om du har startet et vaskeprogram, så må det gå seg ferdig før du kan åpne døra. Uansett om du avbryter programmet. (pro-tip, fra den gangen jeg var styreleder i facebookgruppa "Ungkarer som vasker klærne sine selv") Ja, eller det Quote Share this post Link to post Share on other sites
VenoMeisther 325 Report post Posted August 5, 2014 takker for tips, skal prøve meg litt frem. Funker det ikke på en fin måte blir det brekkjern å gaffateip til å holde døra igjen i fremtidig vask. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Multicyber 376 Report post Posted August 5, 2014 Det vil jeg isåfall se bilder av, Venom! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Wheelxflexlex6 245 Report post Posted August 5, 2014 Hvis du først skal brekke den opp, så kan du like gjerne ødelegge den. Helst på denne måten : Quote Share this post Link to post Share on other sites
Java 25 Report post Posted August 5, 2014 Sprængstoff. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Krigsforbryter 624 Report post Posted August 5, 2014 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jackal.no 200 Report post Posted August 5, 2014 3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
VenoMeisther 325 Report post Posted August 5, 2014 Etter en del slit fikk jeg opp døren innenifra da det er åpent under, er visst en plastikk ting som skal dra låsen fram og tilbake som er ødelagt og drar ikke dritten frem og tilbake så må bestille ett nytt dør håndtak:S Faen ta plastikk! 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
VenoMeisther 325 Report post Posted August 18, 2014 da var dritten fikset 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 235 Report post Posted August 21, 2014 Takk for oppdatering, da kan jeg sove godt om nettene igjen Quote Share this post Link to post Share on other sites
VenoMeisther 325 Report post Posted August 21, 2014 best for deg 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
SerpenS 46 Report post Posted August 21, 2014 Ja, jeg var også redd for at han skulle komme hit om natta for å vaske klær. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lakrisalen 128 Report post Posted August 21, 2014 er vel en bekk i nærheten som du kunne ha vasket klærne dine i?? Spare strøm vettu.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Multicyber 376 Report post Posted August 21, 2014 Slutt å snakk om vaskemaskiner når jeg trenger hjelp til å finne ut hva jeg skal ha til tv'n min! Quote Share this post Link to post Share on other sites
VenoMeisther 325 Report post Posted August 21, 2014 Din løg Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pazuzu 114 Report post Posted September 3, 2014 Vent. VENT! Om vaskemaskinen døde, og nå er fikset - er den da en vaskemaskinzombie? 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lakrisalen 128 Report post Posted September 3, 2014 Slutt å snakk om vaskemaskiner når jeg trenger hjelp til å finne ut hva jeg skal ha til tv'n min! Hva er viktigst? TV eller vaskemaskin? Vaskemaskin selvsagt. Hvem trenger tv? Bare å gå ut i det virkelig liv og du vil oppdage at verden er mer spennende enn den firkantete boksen. Quote Share this post Link to post Share on other sites
VenoMeisther 325 Report post Posted September 3, 2014 den streika igjen GG 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Wheelxflexlex6 245 Report post Posted September 3, 2014 Nå må du nesten bare putte en stein i den... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Klovnious 182 Report post Posted September 3, 2014 Nå må du nesten bare putte en stein i den... Her er tutorial 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Krigsforbryter 624 Report post Posted September 4, 2014 Når skal du prøve sprengstoff? 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
VenoMeisther 325 Report post Posted September 4, 2014 Den ble byttet i går ;( ikke mere byggmester bob på meg Quote Share this post Link to post Share on other sites
Multicyber 376 Report post Posted September 4, 2014 Slutt å snakk om vaskemaskiner når jeg trenger hjelp til å finne ut hva jeg skal ha til tv'n min! Hva er viktigst? TV eller vaskemaskin? Vaskemaskin selvsagt. Hvem trenger tv? Bare å gå ut i det virkelig liv og du vil oppdage at verden er mer spennende enn den firkantete boksen. Fu! Men fikk det til selv for tenk! Trenger ikke hjelp av vaskedamer. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites