Daniel- 1,200 Report post Posted July 22, 2014 Noen fler som kommer til å prøve seg på Destiny? Håper det kommer til PC en gang i fremtiden. Har dog 2x betanøkler til X360 om noen vil ha, send meg en PM. Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted July 22, 2014 Ser det flyr noen betakoder via Twitter og sånt også Share this post Link to post Share on other sites
BearH 76 Report post Posted July 23, 2014 Virker episk. Men 30fps og kun konsoll er nedtur. Mus og tastatur for ps4 oppfunnet enda? Share this post Link to post Share on other sites
BcK 221 Report post Posted July 23, 2014 Var litt interessert, så glemte jeg det litt av, så ble jeg litt mer interessert igjen siden jeg fikk litt Borderlands vibber. Med det mener jeg at det ville være et spill jeg kunne sette meg ned å bare spille, akurat når jeg vil, helt på egenhånd. I dag er jo det nærmest umulig, alt skal jo på død og liv gjøres til MP på et eller anna vis. Så fant jeg ut at neida, kommer til å være en haug med ting som krever at man spiller med andre folk, og da fikk jeg kraftige MMORPG vibber og medfølgende dalende interesse. Liker jo konseptet til Destiny (altså universet de lager), er jo av en episk karakter. Så... Meeeeh. Får se om det får PC release (noe annet ville jo vært rart tbh) og også om det går ann å, aller nådigst selvfølgelig, få lov til å bare spille det.... Når jeg vil.... Helt for meg selv. Ja, jeg har fått den påtvungne "social gaming"-greia langt oppi vrangstrupen. Har jo ikke en dritt med "immersion" å gjøre, uansett hvor mange PR-folk spill-studioene ruller ut for å messe det. Immersion er når man "glemmer at man spiller/ser på film eller serie/leser bok og blir sugd inn i en annen verden". Det er ikke å høre om dusten på arbeidsplassen, den kjipe kjæresten, analkløe eller få en 12-åring som hyler nigger i øret på en.... Men får se, kan jo være de lærer av f.eks. Borderlands som jeg syntes løste solo og co-op på en god måte. Er vel mulig å håpe Share this post Link to post Share on other sites
Lakrisalen 128 Report post Posted July 23, 2014 Virker episk. Men 30fps og kun konsoll er nedtur. Mus og tastatur for ps4 oppfunnet enda? kan bruke tastatur og mus. men kun på nettleser. Tror du kan bruke det ingame chat på mp spill.. har ikke prøvd da.. Share this post Link to post Share on other sites