Kakkis 238 Report post Posted July 14, 2014 Guten tag! Først!, God sommer! Ølen smaker godt og utsikten på gatene, enda bedre! Men fra spøk til revolver! På Fredag er det igjen dags for et lite event! Vi fyrer løs ca kl 22! Mer info kommer!!! Masse fin loot å vinne! Vi sees! - Kakkis 3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Norzone 9 Report post Posted July 15, 2014 Ser fram til dette, det kommer nokk til å brake løs! Quote Share this post Link to post Share on other sites
KeijGutt 20 Report post Posted July 15, 2014 Kanskje jeg og gutta krutt tar turen inn! Lenge siden jeg har smakt blodet til "mg/mumblegutta" ' Adoptiv_gutt 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
humaN 558 Report post Posted July 15, 2014 Kanskje jeg og gutta krutt tar turen inn! Lenge siden jeg har smakt blodet til "mg/mumblegutta" ' Adoptiv_gutt Tydeligvis veeeldig lenge siden du har vært på 01. Quote Share this post Link to post Share on other sites
KeijGutt 20 Report post Posted July 15, 2014 Kanskje jeg og gutta krutt tar turen inn! Lenge siden jeg har smakt blodet til "mg/mumblegutta" ' Adoptiv_gutt Tydeligvis veeeldig lenge siden du har vært på 01. Har dere skilt lag? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Wheelxflexlex6 245 Report post Posted July 15, 2014 De har vel skiftet server, såvidt jeg har fått med meg:) Quote Share this post Link to post Share on other sites
humaN 558 Report post Posted July 18, 2014 We're back for trouble! Savna dere. 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Feite Pål 5 Report post Posted July 18, 2014 We're back for trouble! Savna dere. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted July 19, 2014 Bra oppmøte Mange fly i lufta på del to. Gratulerer til vinnerne! Tank Deathmatch = HeadSpin Fly Deathmatch = T.J Motorsag Deathmatch = jensen Deathmatch i Kamenka = steffen 3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hawkhill 295 Report post Posted July 19, 2014 Episk event! Quote Share this post Link to post Share on other sites
humaN 558 Report post Posted July 19, 2014 Herregud, tank og motorsag event!! Aldri hatt det så morro på dayz før, tror jeg. Spontant, lett og JÆVELIG gøy! 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Wheelxflexlex6 245 Report post Posted July 22, 2014 Oi såpass ja Her gikk jeg glipp av noe ser jeg. Quote Share this post Link to post Share on other sites