Sign in to follow this  
cri74

GAMESCOM 2014 - Har du lyst til å reise?

Recommended Posts

gamescom_Website_Header.gif

GAMESCOM 2014 I KØLN (TYSKLAND) 14 - 17 AUGUST

GamesCom Cologne er det nest største etter E3 i Los Angeles og med mer enn 340 000 besøkende er det Europas største spillbegivenhet og messe. I flere år på rad har jeg sett at denne messen har gått meg forbi, men i år skal jeg forsøke å få det til uansett hvordan jeg kommer meg dit :) Jeg tenkte at det kanskje er andre her inne som deler min interesse for spill, og som kunne tenke seg å reise til Tyskland for å være med på spillfesten i Køln? Utifra hva jeg har sett på og lest om, så er hele byen i feiring og det skjer også ting utenfor messeområdet. En slags spill-festival som kanskje ikke bare handler om spill, men konserter og morro i en hel uke.

I 2012 la jeg noen små planer om å reise, men fikk det ikke til. Nå er det riktignok ikke så lenge til den går av stabelen og det begynner å nærme seg august. I 2012 så jeg både på hotell og leiligheter for 5 dager, inklusive selve flyturen dit, og kom frem til 5-6k pr person - dette avhenger selvfølgelig på flere faktorer, men det er i alle fall et utgangspunkt. Sjekk hva vi kan være med på :) De fleste spillene som ble vist på E3 får mer innhold og prøvespilling på GamesCom hvert år.

Noen som har lyst til å dra en tur dit, ser gøy ut?