humaN 558 Report post Posted June 28, 2014 Heisann. Har kommet over noen morsomme frags i det siste og har fått slengt det ut på youtube. Så tenkte jeg kunne dele noen av mine artige frags med dere. Post gjerne hvis du/dere også har noe på lur som dere vil dele. youtu.be/0HocB1QQNyM youtu.be/k84XnE2gaXg Min favoritt by far! Haha. Share this post Link to post Share on other sites
DrolsuM 62 Report post Posted June 29, 2014 http://youtu.be/MjyycpE2Ob0 yållå Share this post Link to post Share on other sites
-Jocke- 83 Report post Posted June 29, 2014 Too much silver Share this post Link to post Share on other sites
Eragon 293 Report post Posted July 16, 2014 noen som redigerer som kan redigere film for meg? Share this post Link to post Share on other sites
Wheelxflexlex6 245 Report post Posted July 17, 2014 Jeg kan klippe og lime, men er ikke noe god på redigering. Hva slags film vil du har lagd? En fragmovie med kills som passer til lyden etcetc? Share this post Link to post Share on other sites
Eragon 293 Report post Posted July 22, 2014 hadde noen syke kills her om dagen og carrie teamet siste 3 rundene.. så litt sånn Hero of the day klipp Share this post Link to post Share on other sites
humaN 558 Report post Posted July 22, 2014 Legit smurfing. Share this post Link to post Share on other sites
Atomprompen 3 Report post Posted July 22, 2014 (edited) Once in a lifetime! ville greie! xD Edited August 12, 2014 by cri74 Holyshit...Var så bra at jeg la til videoen i forumet (riktig delelink fra YT) 3 Share this post Link to post Share on other sites
Wheelxflexlex6 245 Report post Posted July 22, 2014 Nice! Send det inn til sparkles. Han tar det garrantert med i en av videoene sine Share this post Link to post Share on other sites
hofern 2 Report post Posted July 23, 2014 Once in a lifetime! ville greie! xD Sykt heldig med den Share this post Link to post Share on other sites
humaN 558 Report post Posted August 11, 2014 Once in a lifetime! ville greie! xD Send den inn til Rechyyy og Mrtweeday, holy shiiiet! Anyway, ny en i dag. Lenge siden jeg har lastet opp noe. :/ Share this post Link to post Share on other sites
humaN 558 Report post Posted August 25, 2014 Hurr hurr 1 Share this post Link to post Share on other sites
Hveding548 1 Report post Posted September 13, 2014 Et par simple frags med awp. Share this post Link to post Share on other sites
2easy-Broseph 37 Report post Posted September 13, 2014 Awp ace Share this post Link to post Share on other sites
Hveding548 1 Report post Posted September 14, 2014 HS Ace med plant. Inferno B Fikk planta bomben ca 2-3 sekunder før runden var over.. Rakk det akkurat hehe. PS: blir gal av kvaliteten jeg får når jeg laster opp.. krystallklar 720p etter jeg er ferdig i Sony vegas, straks jeg laster opp på youtube ser det ut som 480p med 600*800... 1 Share this post Link to post Share on other sites
Hveding548 1 Report post Posted September 21, 2014 Fatter ikke hvorfor lyden er så skarp og at det hakker slikt.. Er kun slikt på upload.. Anyways, enjoy! Share this post Link to post Share on other sites
sArskorpe 16 Report post Posted October 2, 2014 Enjoi in 4k. Share this post Link to post Share on other sites
Klovnious 182 Report post Posted October 12, 2014 Ikke mitt klipp eller mitt spill, men utrolig bra spilt. Share this post Link to post Share on other sites
humaN 558 Report post Posted October 16, 2014 Felt goooooood! 1 Share this post Link to post Share on other sites
EzZacx 0 Report post Posted November 9, 2014 Liten Ace Share this post Link to post Share on other sites
Fiskervenn 50 Report post Posted November 9, 2014 må poste en Ace fra meg også ekke noka super bra, men så artig å bli kalt for en idiot etter vunne runden. (meint vist nok det va bort kasta tid med en seier) Share this post Link to post Share on other sites
nightzirch 578 Report post Posted December 3, 2014 Bare måtte poste dette. Spiller over tre skjermer så man får ikke sett kill lista øverst i høyre hjørne, men tar først en med AWP og deretter et ganske så lucky headshot med CZ75-Auto Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted December 5, 2014 Stakkars Lakken.. 3 Share this post Link to post Share on other sites
-Jocke- 83 Report post Posted December 5, 2014 Stakkars Lakken.. lol Share this post Link to post Share on other sites