Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Kakkis

PubQuiz/event - Fredag 27.06 kl 21:00!

Recommended Posts

Hei folkens!! på fredag kommer vi kjøre en PubQuiz/event!!

Vi begynner kl 2100, oppmøte i Stary.

Event:

Kl 2100 starter PubQuizen i stary.

Quizen startes med 5 spørsmål.

Etter 5 spørsmål vil et lite event bli arrangert! vi kommer gi folk et mission som skal utføres, og den/de første til å utføre det, vinner den eventen og får med seg looten fra det missionet.

Etter første mission møter alle i Stary igjen, og 5 nye spørsmål vil bli delt ut. etter de 5 spørsmålene kommer et nytt event.

Det blir 3 event og 20 spørsmål! 5 spørsmål, så et event.

Hver gruppe eller person som svarer riktig på et spørsmål, vil motta 1 10oz gull.

På eventene vil det være egen loot, som våpen, kodelåser, byggmateriale osv..

Husk, at om dere vil delta som en gruppe så krever vi at dere har et Klan Tag, bare under eventen, slik at vi kan ha kontrol på hvem som spiller sammen.

Dette er et friendly event, som kun handler om vennskap, om å bli kjent med personene bak maskene og er en sosial stund for våre unike spillere på 01 og 02. Vi ønsker at alle skal komme nærmere hverandre, så derfor vil event biten bli mer som et kappløp, ergo man skal ikke skyte hverandre for å få looten. det er rett og slett første mann til mølla! Det som kommer bli utfordringen er å bruke rettningssans, kjøreegenskapene og kunnskapen sin!

Under quiz og event tiden vil hele serveren være fredet! dvs at de som ikke vil delta kan ikke skyte på de som deltar, eller hverandre. De som ikke deltar må gjerne gjøre missions og bygge osv, men det vil ikke være noe dreping under tiden.

Vi lover looten som kan vinnes, er verdt tiden! ALLE vil ha muligheten til å stikke av med loot, det lover vi!

Vi regner med at eventen kommer gå fra kl 2100 til restart kl 24! Fredag 27 juni!

Et tips! Ta med kjøretøy, alt er lov utenom Helikopter og fly (ting som kan fly).

Håper alle møter opp til en hyggelig stund! Vi i BF kommer sitte på mumble, så de som ikke har en gruppe, eller noen å spille med, må gjerne komme å slå av en prat under eventen!

Vi i BF gleder oss! Så ta med godt humør, kanskje en 10 pakk med øl, eller saft for de minste og nyt en herlig stund!

- Kakkis

• Like 5

Må bare gi dere credz for et sykt arti event. Synd at litt småbugs ødela litt for oss, men ellers var det sykt fett. Keep it up!

• Like 5

Jau det va feitleik gøy! Selv om jeg dreit meg ut i begge mini missione jeg deltok i. Knuste to dekk og nesten engine på SUV'en, også sykklet jeg alt for langt. For det va deg Senator som sykklet bak meg? (Skylder alt på wiskey'en)

• Like 2

For et event for min del også. Var så herlig se på når 10 suver racet samtidig ut ifra stary, og det som kom tilbake var et og et ceccna fly kræsjene i bakken :p Kongeevent! Så kult at mange stilte opp. Takk skal du ha Kakkis :)

• Like 3

Utrolig kult event! Kult hvordan det ble helt sykt intenst uten å måtte drepe hverandre! Helis og pyro-effekter gjorde det helt awesome når man lå i tet i kappløpene!

Må si dette var godt gjennomført og vil gi en stor takk Kakkis, MrNiceGuy og mot slutten Pyro-Daniel :)

• Like 5

Flott tiltak Kakkis!

Men til senere eventer så synes jeg kansje at admins ikke bør pålegge hele servern å være friendly inkludert dem som ikke deltar.

Hadde holdt å si at folk ikke skulle skyte på deltakere av event.

Hadde kansje vært en ide å hatt en egen eventserver med egne regler der alt er klargjort på forhånd.

Eventen blir da gjennomført på den serveren og belønning skje på 01. F.eks

Da vil ikke spillet ellers på 01 bli påvirket av en sånn type event.

Men good job! Vel gjennomført etter jeg har fått med meg. De som deltok synes det var gøy tror jeg :-)

• Like 1

Flott tiltak Kakkis! Men til senere eventer så synes jeg kansje at admins ikke bør pålegge hele servern å være friendly inkludert dem som ikke deltar. Hadde holdt å si at folk ikke skulle skyte på deltakere av event. Hadde kansje vært en ide å hatt en egen eventserver med egne regler der alt er klargjort på forhånd. Eventen blir da gjennomført på den serveren og belønning skje på 01. F.eks Da vil ikke spillet ellers på 01 bli påvirket av en sånn type event. Men good job! Vel gjennomført etter jeg har fått med meg. De som deltok synes det var gøy tror jeg :-)

Virket ikke som at dette ble noe problem under eventet, selv syns jeg det er helt greit å gjøre det slikt. Dette er også det første eventet hvor friendly-delen har blitt pålagt alle. Ser ingen grunn til å over komplisere slike eventer ved å bruke en annen server for gjennomføring om denne typen for event ikke blir arrangert for ofte.