Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
cri74

Steam Sommersalg

Recommended Posts

Plukket med meg Assassins Creed Black Flag, Abes Oddysee/Exodus, AOE2:The Forgotten og Don't Starve her. Vurderer flere andre spill og...jævla faens Steam :(

Hva er det for noe tull da? :p

Dette blir litt...EA-magisk over det. "Hei gutter og jenter! Bli med og bruk penger og få laget ditt til å vinne! HO HO HO!"

Pokkers Rosa lag :( Nå vinner Headspin 3 spill på ønskelisten

EDIT: Neh, han går glipp av det for han har ikke gjort et eneste poeng i dag, ikke Jackal heller.. HAHAH (skadefryd)

1c8359a86c.jpg

Laget som vinner, og hvis de i laget har fått ett poeng (minst), er med i trekningen av 3 gratis spill fra ønskelisten (de som du har på topp 3). Hos meg ville det bety GTA V og Alien Isolation blant annet. Jeg er på Lilla laget og de vant dag 1, men jeg visste ikke om det så tidlig. Siden dag 1 har vi ikke vunnet flere ganger :(

4c786b36cc.jpg

ed2d247667.png

Du kan bli med ved å trykke på Summer adventure og blir plassert på et lag, så må du crafte en badge fra inventory eller kjøpe et spill, eller stemme på spill som skal på tilbud.

Plukka med meg Faster Than Light og South Park Stick of Truth idag.... det får FAEN MEG holde Gabe....

Med min aktivitet siste året, så er det en 3-4 fra i fjor jeg ikke har prøvd.

Happy shopping folks

Kjøpte Banished i dag, virka som en ganske kul city building sim med bra reviews.

Kjøpte også the stanley parable for par dager siden, har ikke prøvd det enda, men har jo hørt en del bra om det.

• Like 1

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...