Sign in to follow this  
TB-Iceman

Hva synes du om Battlefield Hardline?

Recommended Posts

PC Game Update Jun 12

•Fixed several client crashes

•Fixed several server crashes

•Fixed issue with UI pop-ups causing memory issues

•Fixed issue with player connected messages during bad packet loss

•Fixed issue with multiple voice over triggers from packet re-transmits

•Fix that prevents possible interrogation mode toggle during packet loss

•Updated server Protocol version

•Fixed several client exit related issues

•Fixed timeout issue when resizing window

http://battlelog.battlefield.com/bfh/forum/threadview/2955065230831093058/last/

kanskje ganske seint ute men. om dere skulle ha en betakey liggende å støve ned så kan jeg godt gi den et godt hjem*wink wink* =)

Usikker på hva jeg syns,

Overasket at en Beta fungerer såpass bra,

Potensialer har spillet vertfall,,

Kjedet meg,

så laget en liten Ambient type video av no gameplay

Syns betaen virker overraskende bra. Men alle lydene som dukker opp hele tiden burde bli fjernet.

At de har valgt å gå politi og tyv denne gangen, kan være ett steg i riktig retning.

Og pip pip lyden før du spawner, tenker jeg på Jack Bauer. :p

Fikk tilgang igår og selve spillet minner veldig mye om GTA (politi/skurk) så vil regne med at veldig mange unger kommer til å digge det.

Jeg syntes det ble fort ensformig og kjedelig den penge-greia.

Selve spillet minnet mer om en mod til BF3/BF4 enn et nytt spill, også kan det virke som det er noe en av ungene til utviklerene har funnet på (ikke negativt ment).

Lyden når en knuser glass får det til å høres som et tykt glass, og ikke så spinkelt som i BF4, så det var ihvertfall en bra forbedring.

Kommer jeg til å kjøpe det? Sikkert ikke. Men dere må huske på at dette er beta, og det betyr at alle vi kan være med på å påvirke spillet (muligens framtidige spill også) Så vi må bli flinke til å sende inn våres meninger/bugs osv, og jeg må bare spille mer for å få opp flere inntrykk.

Fikk tilgang igår og selve spillet minner veldig mye om GTA (politi/skurk) så vil regne med at veldig mange unger kommer til å digge det.

Jeg syntes det ble fort ensformig og kjedelig den penge-greia.

Selve spillet minnet mer om en mod til BF3/BF4 enn et nytt spill, også kan det virke som det er noe en av ungene til utviklerene har funnet på (ikke negativt ment).

Lyden når en knuser glass får det til å høres som et tykt glass, og ikke så spinkelt som i BF4, så det var ihvertfall en bra forbedring.

Kommer jeg til å kjøpe det? Sikkert ikke. Men dere må huske på at dette er beta, og det betyr at alle vi kan være med på å påvirke spillet (muligens framtidige spill også) Så vi må bli flinke til å sende inn våres meninger/bugs osv, og jeg må bare spille mer for å få opp flere inntrykk.

Bortsett fra bilhandlingen og mangel på normal fysikk, samt muligheten for å escape. Alt Hardline handler om fra begge sider er å hente mest mulig penger. Dem har ikke tatt med selve heistet. Istedenfor å plante bomber så åpner du en safe midt på en bru som allerede er plassert der, hente mest mulig penger og ta med til basen din. Cops har akkurat samme oppdrag......

Så jeg syns det er utrolig slapt designa, dem har gjort alt dem har kunne gjort for å gi oss cops vs robbers med Battlefield 4 gameplay. Stikk motsatt av det dem sa i intervju, dem ville gjøre noe nytt og det har dem ikke gjort. Dette er noe enhver mod utvikler kunne ha laget.

Selv lydene på våpen og kjøretøy er dønn lik BF4 noe jeg kunne skjønt hadde dem hatt ordentlig våpenlyder i spillet noe dem heller ikke har.

I GTA kan man stikke avgårde i en svær by, kjøre gjennom gjerder, hoppe til fots, stikke avgårde på motorsykkel eller båt. Politi kan sette opp blokkeringer, avskjøre kriminelle. Skyte ut av vinduene på bilene.

Sliter veldig med å like dette spillet, skal sies jeg ikke har spilt BF4 på dritlenge også, jeg syns det blir for ensformig og tullete. Mangel på ordentlig våpenfølelse og taktisk gameplay. Du skal ikke kunne ta imot 3-4 kuler og løpe videre som ingenting har hendt.

• Like 2

Detta spelet borde ha varit en expansion till BF4! Inte ett eget spel. Samma motor, samma upplägg, samma texturer etc. Lite bättre vapenkontroll. Men aldrig att jag spenderar 600 kr för detta spel!

HAHA!! Notera tiden jag skrev detta! 1942!!! :wub:

• Like 1

Syns det blir litt for mye Battlefield i en setting hvor jeg helst skulle sett litt mindre, det blir som de siste BF spilene, for masete.

Lite nytt, BF4/BF3 i ny drakt, det holder ikke.

Det fungerer jo, jeg syns også BF4 fungerer. Men det er ikke noe jeg gidder å spille lengden, blir neppe noe kjøp for min del.

Etter å ha spilt dette en stund nå, kan jeg bare si at jeg er ekstremt skuffet. Et "nytt" spill uten edge eller noe som helst som skiller seg fra BF4. Blood Money? Conquest møter Capture the flag. Heist? Gørrkjedelig.

Dette spillet burde vært utviklet av et modding community gratis, men ettersom EA fjærnet den muligheten vil de heller ta seg betalt for å putte ny kjole på BF4. Er ikke snakk om at jeg bruker 600+ kroner på denne driten.

Edited by TheBaconHorse
  • Like 1

Etter å ha spilt dette en stund nå, kan jeg bare si at jeg er ekstremt skuffet. Et "nytt" spill uten edge eller noe som helst som skiller seg fra BF4. Blood Money? Conquest møter Capture the flag. Heist? Gørrkjedelig.

Dette spillet burde vært utviklet av et modding community gratis, men ettersom EA fjærnet den muligheten vil de heller ta seg betalt for å putte ny kjole på BF4. Er ikke snakk om at jeg bruker 600+ kroner på denne driten.

I stedet for å skrive en avhandling om denne "modden", henger jeg meg på Baconhestens oppsummering av Battlefield Hardline.

Heist er en annen type Rush, og Blood Money en annen form for Capture The Flag. Sikkert tlltalende for en del unge spillere, men ikke for en gammel innbarka Bf-spiller som meg.

Beta avinstallert, spillet blir aldri kjøpt.

Col. Jensen

• Like 2

Prøver hardt å like det men jeg klarer faen ikke. Jeg klarer ikke å fatte hva dem tenkte på med dette, jeg så intervjuene og trailerne før jeg spilte det og tenkte "Woow konge ide, dette blir bra". Og så gjør dem ingenting med ideen, dem bare gir oss moduser som vi allerede har hatt i BF4. Selve kartet er jo veldig likt det vi har i BF4. Samme lydene, verre grafikk .............

Vet ikke hva som er verste overraskelsen i år, dette eller Watch Dogs ........... elendige begge to.

Lol, må lære meg å sjekke mailen oftere, har jo fått tilgang. Også er det søndag.... Og VM hver kveld hele arbeidsuka. Jaja, får vel klemt inn litt tid til å teste ut. Ikke optimist utifra kommentarene dog :p

Jeg synes forsåvidt det er artig, men må jo innrømme at jeg er skuffet over at det ikke er større forskjell på å spille politi eller røver. Hadde ønsket meg helt ulike våpen og kjøretøy og kanskje litt mer spennende oppdrag. Nå er jo alt likt (kjøretøyene har dog annet skin og andre navn, men de er jo egentlig like).

Men.. jeg kommer sikkert til å kjøpe det. Gir sikkert en del timer med moro.

Hadde som innstilling at dette ikke var et battlefield-spill som vi kjenner det, men kanskje en slags CS/BF-blanding.

Sånn sett synes jeg spillet fungerte helt fint og var underholdende så lenge jeg spilte det.

Er enig i at de kunne tatt seg bryet med å differensiere mer mellom de to fraksjonene, slik at man faktisk kunne spille litt annerledes ut i fra om det var politi eller terrorist man var. Ellers er jeg enig i at bevegelsene føltes litt "sirup-aktig".

En annen ting er at den pansrede bilen med mitraljøse på taket ble i overkant overpowered. Når vi var to relativt kapable folk i den, som kommuniserte godt, slaktet vi enormt mange spillere. Ble neste FOR heftig, rett og slett.

Men all-in-all; helt sikkert et spill jeg kan ha en del timer morro med.

Hva synes dere om Blood Money? Vi snakket litt på Mumble om det å feks. ha bare 6 millioner i spill, at det ikke var uendelig med cash i Moneypile

Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this