Sign in to follow this  
cri74

Se Battlefield Hardline Gameplay

Recommended Posts

CONGRATULATIONS - YOU ARE IN!

Jaha, hva nå? Ingenting i origin libary, emailen er bare en slags ordrebekreftelse, ingen produktnøkkel.

ææææh

Jeg syntes dette faktisk ser ganske fett ut. Var ganske i tvil da jeg leste om dette tidligere.

Virker som om de tar en litt mer CS-vri på Battlefield-formen. Dette kan fungere bra som E-sport (og det er vel det som er tanken bak spillet, ettersom EA nå "satser" stort på den fronten).

Jeg krysser fingrene og håper på det beste i alle fall.

• Like 1

tja. det var gøy nok, men så lenge ranerne har 2 stk som følger objectives så er jo rundene ferdig før de starter føles det ut som.

burde kanskje vært lagt til lengre scripta events. at det tar lengre tid å sprenge opp bilen i starten og at choppern bruker mye lengre tid på å komme på slutten.

Nytt Battlefield for kids.. GTA clone osv. Et nytt spill som folk vil plages med å som vil patches i stykker og ennå er der i ekstase for å prøve det. Nei gå ut å få dere litt frisk luft å kjenn hvordan den virkelige verden føles ut som. :)

Dere som syter om Hardline klagde også om BF4 men kjøpte det nok allikevel :rulleyes:

Ja, dette blir mer som en mod til BF4 enn et eget spill, men verdt å prøve ut betaen allikevel.

Var moro nok, men tviler på at det blir kjøp denne gangen.

701f35a3d4.jpgGå på battlelog. Helt øverst, altså heeeeelt øverst

Trykk der det står Battlefield 4 Premuim(hvis du har premium). Da ruller det ned et par spill og deretter bare trykk på(aktiver) Hardline bildet.

Etter at du har gjort dette, dukker den opp på origin.

OBS!! Tror ikke det er flere som kommer inn. En kompis av meg regga rett etter meg i går og har ikke kommet inn.

Fikser koder forhåpentligvis, de kommer så snart jeg får dem :) Vi må ha så mange som mulig fra Battlefield.no inn i spillet selvfølgelig :)

Stiller bf.no med servere?? :D

Fikk ikke noe email jeg heller. Dere som har fått det, fikk dere emailen med en gang?

Ja, men dem tar ikke inn flere til beta atm, tror jeg. I hvert fall ikke store mengder med nye spillere.

Som jeg skrev over her, en kompis av meg regga rett etter meg over i går, og han kom ikke inn. Fikk heller ikke mail. Så du må nok vente. :p

Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this