Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Almarillo

Norway 03, maintenance bug++

Recommended Posts

Hei!

Har et par ting som har skjedd på 03 serveren det siste døgnet.

Fått basen min ødelagt av denne buggen som har gjort at jeg mangler 15 hele cinder block vegger, en garasjeport med combi- lock og 6 wooden floors med 2 trapper (Dette er nesten over 4 bc og mye jobb, inkl. bruk av øks.

Basen min var vid åpen for alle spillere og jeg måtte bruke tid og energi på å få tømt endel gear i sheds. måtte bruke en bil som var åpen for lagrings plass, men den ble jo selvfølgelig borte når jeg ikke var i basen :/ Denne buggen ble fikset inatt 01:00 (06.06.14) tror jeg, men når man har 3 min på seg til en satt restart av en admin plutselig og jeg hadde en mission car full med våpen som jeg skulle selge i tillegg, så mistet jeg det også for å si det sånn ( ca.1bc ). I tillegg funker ikke restarten ordentlig hver 4 time og den gjør ikke det på 01 serveren også har jeg hørt. Er det noen som ordner dette her?

Denne episoden var ganske frustrerende, så jeg håper man kan få igjen noe av dette tapet her?

Slike server problemer ødelegger selvfølgelig litt av spille opplevelsen, men jeg vet at DayZ er DayZ, men da er det viktig å ta tak i sånne problemer så fort som mulig og gjøre brukerne tilfreds :)

Mvh

Almarillo

Heisann Almarillo! :)

Vi to har jo pratet litt rundt dette allerede på mumble sammen, men slik er saken nå.

Første jeg kan formidle videre er at restart scriptet blir forhåpentligvis fikset i løpet av dagen. Det går igjennom flere ledd, så ting tar fort lang tid, dessverre. Men at jobbes med, det lover jeg deg.

For det andre, så er det jo denne maintenance buggen som slo til igjen forrige natt. Det er litt uvist hva som vil bli gjort, men etter min mening er en rollback på sin plass, men kanskje ikke det enkleste da dette også går igjennom vår tredje person som hjelper til med å holde serverne gående.

Jeg personlig vet ikke åssen en rollback vil påvirke alt som har skjedd nå i etterkant av buggen mtp. ny oppsatte bygg, objekter og innhold i safe/inventory, så det er som sagt uvist hva som vil bli gjort.

Så da står jo refund som et valg.

Her må vi først sette oss ned å diskutere saken, det er mye arbeid å refundere så mye som har blitt tapt.

Worst case scenario: Vi må evt. bare bite tenna sammen og bygge opp igjen selv.

Til slutt, på vegne av oss alle får jeg legge meg paddeflat og beklage "surprise buttsecks" restartene. Men når det jobbes bak i kulissene kan det gå fort for seg og man vil ha ting gjort fort. Det var jo også sent på natta så jeg regner vel nesten med at vedkommende ville i seng. :)

Mvh

humaN

Battlefield.no