Fiskervenn 50 Report post Posted June 5, 2014 10% avslag nå., pluss squirrel (youtuber) har lagt ut rabbat kode vist noen er interessert. Trur faktisk jeg må teste det :-) Mhhen tror det bare er i beta nå. Skal komme co op med mulighet for fire spillere. Er på steam Share this post Link to post Share on other sites
Senator 466 Report post Posted June 5, 2014 Dette kombinert med BeamNH Drive hadde vært helt sykt. http://www.beamng.com/BeamNG.drive Share this post Link to post Share on other sites
Reppelars waits for nobody 30 Report post Posted June 17, 2014 Har spilt dette sammen med noen venner nå, og vi har hatt det veldig artig med å vinsje hverandre opp fra gjørma! Skal sies at det er tidkrevende og til tider ganske frustrerende. Anbefales for de som liker simulatorer, alternative spill eller bilkjøring generelt. Share this post Link to post Share on other sites
Fiskervenn 50 Report post Posted June 18, 2014 Har ikke testa MP enda, men vært over hele "the hill". Trudde jeg hadde ruta helt grei, men så mens jeg slepte den bil med loggs opp en bakke tippa den på sia :-( har ikke gitt den opp enda da, har unlocka den store biln så skal prøve å den rund med kran :-D Ser stor fordel å spille vanilla da :-) selv om jeg tom der klarte å gå fri for diesel. Share this post Link to post Share on other sites